Ik ben klaar met alle foto's Voor diegenen die nieuwsgierig zijn naar die van de andere honden, ik zal er een aantal op mijn facebookpagina zetten.
Ja, soms zijn het echt lucky shots Vooral als je zo'n hond hebt die je het liefst omver loopt hahahah
Ik moet eerst nog wat foto's van een eerdere meeting afmaken, dan ga ik zsm met deze foto's bezig! Heb al mooie plaatjes voorbij zien komen!
Ik kan nu al niet kiezen welke foto ik in het groot wil bestellen, en dat terwijl het nog maar 2/5e deel is wat ik nu heb gezien van alle foto's haha
Als het internet zo meewerkt hier ook nog een voorproefje Ik probeer nu al sinds kwart over 5 foto's te uploaden...beetje langzaam uploadinternet hier
Britta? Britta! Waar ben je?!Aha, daar ben je! Kun je weer even helpen? ''Gooooooooooooooooooooooooooooooooeienavond allemaal!''''zo goed?''Ja, thanks Britta! Hierbij nog weer een voorproefje! Vanavond of morgen ga ik de mapjes online zetten, maar voor nu nog een beetje voorpret Quinty:Pyke:Mojo:Yaro:
Mooie foto's weer!! Haha hangt er nou een beest naast yaro z'n kop? Hij kijkt wel heel bedenkelijk zo van: wtf is dat??!