Ik had al eerder.een foto geplaatst van de 2 dames Maar zal even kijken of ik een foto kan toevoegen. Hopelijk kan ik haar schoon houden daar ben ik wel bang voor want ze lopen buiten dus weet nog niet hoe ik dat ga doen =-O
Gaat hem helaas niet worden. Peesbeschermers passen niet met bandages lukt ook niet. Als ik er een deken opgooi dan zweet ze de tent uit. Dus word een flinke uitdaging
Ik hoop dat ik het zondag ga redden. Ik lig op dit moment ziek op bed. Als ik pech heb ga ik het niet redden. Als ik moet kiezen tussen uitzieken en maandag kunnen werken of de shoot, dan ziek ik wel uit. Werk gaat wel voor
Ik laat het uiterlijk zaterdag weten hoe het gaat.
Hmm dat is minder naiwhl! Maar je werk gaat zeker voor! Ik hoop natuurlijk dat je snel opknapt en er zondag alsnog bij kunt zijn! Ik lees net via pb dat Paulien zich heeft aangemeld! Mocht je niet Beter zijn komt zei in jou plaats anders zet ik haar bij castamicky vinden jullie dit oke?
Kimdavincy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-15 20:22
Model: Kimberly(ikzelf) - too hot to handle Nikki (vriendin) - Sally scoobydoo Maroushka Emtywords Felicia99
We hebben voor de rij foto's een half uurtje pauze..ik neem drinken mee en wat te snoepen/koeken willen jullie broodjes, dan graag zelf meenemen. Weet niet wat iedereen wilt/lust
Ik ga nog een berichtje plaatsen op Facebook voor de zekerheid!