Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colaaa schreef:_l_amanda_l_ schreef:Nien, je hebt je wel heel vroeg in het topic als model ook gemeld, maar het niet duidelijk aangegeven... Dus mocht je Miem mee willen nemen, zou je wel op de lijst mogen denk ik? Maar dan kan je niet als fotograaf...TS?
Klopt klopt !
Ik laat die keuze aan nien over, als ze mee wil als fotograaf prima! Maar als ze zegt van joh ik neem mijn paard mee ook prima !
_l_amanda_l_ schreef:Waar ga je op wedstrijd, Esmee? Zo jammer dat het dan binnen is hè, met dat lekkere weer...![]()
Zullen we komende za/zo gewoon met een klein ploegje gaan dan? Voor wie er wel/niet kan, zien we vanzelf wel wie er verschijnt..(en als er niemand is, heb ik gewoon een mooi rondje op de fiets haha)
_l_amanda_l_ schreef:Waar ga je op wedstrijd, Esmee? Zo jammer dat het dan binnen is hè, met dat lekkere weer...![]()
Zullen we komende za/zo gewoon met een klein ploegje gaan dan? Voor wie er wel/niet kan, zien we vanzelf wel wie er verschijnt..Had het idee dat zaterdagmiddag de meesten konden, rond een uurtje of 3, 4? (en als er niemand is, heb ik gewoon een mooi zonnig paardloos rondje fietsen haha)