je bent niet de enige judith ik zal ook even opzoek gaan naar wat leuke flesjes en der wat inhoud in dumpen etc potion ingredients.
Kikkers en padden op sterk water Als ik niet gekozen word ga ik wel kijken want het lijkt me gewoon te leuk om te missen.
Ik wil sowieso wel zien of er iemand in een Quidditch outfit kan komen met een bezem en dan levitation foto's maken
ken wel mensen die zown outfit hebben incl. bezem. maar die hoeveelheid werk kan ik me op t moment nii veroorloven
Ik ga ook wat spulletjes maken ter decoratie. Heb nog wel een boel van die ouderwetse mini parfums die verschrikkelijk stinken. Maar die flesjes zijn wel heel erg leuk.
Ik heb wel een mooie boekenstandaard, maar is niet handig om mee te nemen en ik weet niet of de lokatie daar wel om vraagt?
kan de kaft randen van mijn potter boeken halen. zijn ze allemaal mooi zwart maar vrdr kom ik ook niet haha.
hmm wij hebben een half jaar geleden echt 100 boeken weggedaan.. ook echt oude boeken.. Zo sonde! hadden we nu mooi kunnen gebruiken!
Of misschien wat simpeler, een layout van de boeken doe genoemd worden in de film uitprinten en die als cover gebruiken op een huidig boek
op wizardwear kochten ze die boek opslag dingetjes van de xenos, printde idd de covers uit en plakte die daarop