ik had van zebb nog een nieuwe foto erbij gezet, maar die is niet meer in het schema terecht gekomen, maar dat is niet erg, hij zal er sowieso bij zijn :p
ik vind het goed, we zien wel even hoe de dag verloopt zijn toch altijd veel indrukken, en daarbij kan het in april ook al aardig warm zijn voor de sledehonden :p
Ik weet niet waar je woont maar wil anders ook nog wel een andere keer met je afspreken
Maar we zien wel
Shaya_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-15 16:37
Als er nog een fotograag is die interesse heeft in 3 border collie's?! Graag! Heb daarom het topic mede ook gestart maar kan zelf helaas niet op de geplande datum. Locatie kan in overleg. Wellicht ook leuk op hei, bij kasteel oid.
Nou, mijn dame is flink loops nu en wordt als alles goed gaat deze week gedekt, dus met de fotomeeting zal ze ergens halverwege de dracht zitten. Tegen die tijd zie ik wel of we erbij kunnen zijn. Ze zal wel wat slechter in de vacht zitten en een dikke buik hebben..
Haha, pap kreeg die van mij vroeger ook ja maar dat vond madam na een tijdje niet lekker meer. Het is vooral apart hoe ze totaal niet op afghanen lijken als pup
Zo net het losloopgedeelte van de brunsummer heide geinspecteerd met gioia en de 2 honden van mijn ouders. Conclusie: bij een fotoshoot zal ik haar naar de plaats moeten dragen XD anders is ze na 1 minuut alweer smerig haha. Thuis maar weer afgespoeld onder de douche :p
Het is natuurlijk ook wel heel slecht weer geweest Arabella! Ik hoop stiekem op een mooi voorjaarszonnetje!
8nnemiek
Geplaatst: 05-03-15 16:14
Beetje offtopic, maar aangezien er hier een aantal fotografen uit limburg meelezen; heeft iemand zin om morgen mee te gaan naar de executieveiling van pieters photo group in Echt? Er worden daar een groot aantal fotografiespullen geveild zoals spiegelreflex camera's, lenzen, mobiele fotostudio's, flitsapparatuur en meer.. De bezichtiging is om 10:00u en de veiling om 11:00u in Echt. Niet dat ik echt iets nodig heb, maar ik vind het alleen al leuk om te kijken, en misschien kun je er wel echt leuk spul op de kop tikken! http://www.veilingdeurwaarder.nl/search ... asc&page=0
8nnemiek: als mijn rug al wat beter was zou ik heel graag mee zijn gegaan maar met alles wat morgen al gepland staat heb ik de max voor mijn rug al behaald helaas