[P] Fotomeeting Cowboys&Indianen 4 Juli 2015, Rockanje Z-H

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:51

Heel veel sterkte Aman! Zag het op fb al voorbij, mega balen zeg! :(:) Ik duim mee voor een goed en snel herstel nu!

Wij (Mijn zus 'Robina' en ik) kunnen nog steeds! :D
Ik weet alleen niet 100% zeker of ik tegen die tijd een geschikt western zadel heb voor Raff, ik ga er vanuit van wel hoor, maar toch. Als dit niet het geval is kan ik evt wel ruilen met een indiaan als daar behoefte voor is, en me engelse zadel omtoveren tot 'indianen zadel' ofzoiets :') Zonder zadel gaat hem nog even niet worden op het strand met meerdere paarden erbij, aangezien hij pas net soort van onder het zadel is :Y)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:14

canisia schreef:
Heel veel sterkte Aman! Zag het op fb al voorbij, mega balen zeg! :(:) Ik duim mee voor een goed en snel herstel nu!

Wij (Mijn zus 'Robina' en ik) kunnen nog steeds! :D
Ik weet alleen niet 100% zeker of ik tegen die tijd een geschikt western zadel heb voor Raff, ik ga er vanuit van wel hoor, maar toch. Als dit niet het geval is kan ik evt wel ruilen met een indiaan als daar behoefte voor is, en me engelse zadel omtoveren tot 'indianen zadel' ofzoiets :') Zonder zadel gaat hem nog even niet worden op het strand met meerdere paarden erbij, aangezien hij pas net soort van onder het zadel is :Y)

Laat tegen die tijd maar horen als het nodig is. Ik heb ook bijna alles in huis voor cowboy outfit ;)

voor indiaan zit ik nog beetje te zoeken voor geschikte kleding (en dan niet uit de feestwinkel haha)

JustOneBite

Re: [P] Fotomeeting Cowboys&Indianen 4 Juli 2015, Rockanje Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:56

Jeetje das niet niks Amanda! Sterkte hoop dat het goed geneest!

Thanks voor het veranderen en het compliment ze is nu nog mooier ze is nu wit/bruin gestippeld en geen grijze wintervacht meer.

Ik kan ook als cowgirl komen haha. Neem sowieso m'n westernzadel + hoofdstel mee want dat kan als indiaan net zo goed, en m'n schapenvachtje voor Zonder zadel te hobsen. En m'n touwhalster en neckrope dus kom al een heel eind. Ook m'n eigen outfit is redelijk klaar :D

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:02

Esmé neem je ook 3 grooms mee om te helpen sjouwen? O:)

mijn westernzadel komt inderdaad ook sowiso mee net als bbp daar niet van hoor (beide van barefoot).
afhankelijk van zijn gedrag wil ik wel in galop met bbp over het strand, mocht zijn gedrag (soms nogal dramkontje -O- ) het niet toelaten heb ik altijd mijn westernzadel nog :)
De week voor deze shoot heb ik óók een shoot op rockanje en zal dan merken of hij ook zonder ander paard het water in durft *\o/*

Waar we nog wel aan moeten werken is stilstaan en dat ik 2 meter verderop kan staan :+ pasgeleden een fotoshoot bij huis gehad en dat bleek aardig lastig voor meneer haha

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:14

Hahaha ik zal je eerlijk zeggen ik heb nog helemaal niemand gevraagd om mee te gaan om te groomen. Waarschijnlijk Linda maar dat is even afwachten haha! Komt goed!

Tuurlijk Falco gaat zich dan perfect gedragen weet ik zeker!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:39

Verbaas je niet als die opeens de benen neemt hoor 8)7 maar dan vooral op de terug weg richting de andere paarden :+
Gewoon even afwachten hoe hij is komt vast goed. de week daarvoor kunnen we oefenen.
Mijn groom staat nog niet vast, maar als ze kan wel :)

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:55

Oh komt goed! Weet ik zeker

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:55

Hihi uhh groom? Die ik heb ik echt nog nooit gehad haha :')
Bepakken die pony en gaan! haha

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:45

Ik heb sowiso iemand nodig ivm anders alleen rijden in de auto en dat doe ik niet met paard in de trailer.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:02

Alleen rijden vind ik dan weer niet zo'n probleem (ben in september van Hoenderloo naar Strijen gereden met paard, alleen), maar ik heb hulp nodig met in- en uitladen. Dus graag iemand bekend mee :j
Daarbij is het ook nog eens gezellig.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:46

Alleen rijden voor mij ook niet zo'n probleem, alleen laden gaat, maar nog niet ideaal.
Gelukkig komen wij voor de shoot lekker onder het zadel naar het strand :D

Moet wel zeggen, ben bijna nooit alleen, altijd me zus mee met haar paard. Dus die heeft ook haar handen vol haha.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:52

Ik ben erg jaloers op het feit dat jij gewoon onder het zadel naar het strand kan :D

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 06:09

Haha gezien de hoeveelheid Zooi die mee gaat denk ik dat iemand meenemen wel fijn is. :D maybe rij ik ook zelf de trailer tegen die tijd. En hulp met laden is altijd fijn. :D

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 07:03

Amanda schreef:
Alleen rijden vind ik dan weer niet zo'n probleem (ben in september van Hoenderloo naar Strijen gereden met paard, alleen), maar ik heb hulp nodig met in- en uitladen. Dus graag iemand bekend mee :j
Daarbij is het ook nog eens gezellig.

Meestal staat hij er zo op en met een lange lijn kan ik hem alleen ook laden enzo. Maar gezien het dan mijn eerste x weg met trailer zonder mijn vader wordt is een groom wel handig :)
nu 1x met trailer gereden en dat ging goed. Moet alleen niet te ver achteruit willen xD

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:44

Ik lees alle PB's, antwoorden probeer ik zo snel mogelijk! Helaas nog geen PB's verzonden. Sorry beetje veel gaande. Gelukkig hebben we nog even.

Phillipine en Kim kunnen met ons mee om te fotograferen!
Jikkeee schreef:
Fotograven:
1.Naoom_--Naomi--Site
2.RF_pictures--Robin--Site
3.Jikkeee--Jikke--Site -- Facebook
4.Alien_Power--Lianne--Site
5.quartel-- Site - Facebook
6.Yvaka_--Yvanka--Site
7. xhenkexspons - Henke -
8. Phiep - Philippine - Site

Reserve Fotografen:
2. Poess91 - Kim - Site
3. KylaLover - Vivan - Facebook
4. SarahIlse - Sarah - Site - Facebook

Modellen:
1.Rowenaduke--Rowena--Duke--kruising quarter horse, palomino kleur--bijzonderheden; vrijheidsdressuur, -Foto Foto - Als Cowgirl
2.EliseXJoelle--Elise--Falco--haflingerXtinker--bijzonderheden: westernzadel+hoofdstel, zonder zadel--Foto-Foto - Als indiaan
3.Justonebite--Esmé--Merrie--Arabisch volboed--bijzonderheden; , westerntuig, barebackpad--Foto - Indiaan
4.Canisia--M.A. Nadesh--Arabisch volbloed--bijzonderheden; western-- Foto - Als Cowgirl
5.Canisia--Ashraf al Shams--Arabisch volbloed-bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
6.Amanda--Amanda--Jim--Haflinger--Bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
7. Marijke--Jara--Tinker--Bijzonderheden; echt bizar lange manen--Foto-Foto - Als Indiaan
8.tinkerBlove--Veerle--Rori--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto - ?

Reserve
1.Shaartje1991--Sharon--Sascha--Fjord--Kan tuigloos, kan vrijheidsdressuur-- Foto -- Foto
2.GIandBIlove--Lieve--Senna--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
3.GIandBIlove--Lieve--Aeryn--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
4.tinkerBlove--Veerle--Aishlin--Tinker--Bijzonderheden; kan kunstjes--Foto
5.Kingloveyou--Kelly--Hidde-Wessel--halfbloed arabier--Bijzonderheden; western--Foto
[/quote]

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:42

Kan ik me nog opgeven voor model?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:52

Heh? Mag ik ook mee? Maar ik sta nu eerste reserve toch? haha

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:23

Wendy, ja hoor! Je komt dan wel op de reservelijst te staan.

Kim, ik heb m'n quote niet helemaal goed gedaan :'). Komt een goeie aan! Je mag in ieder geval mee!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:24

Jikkeee schreef:
Fotograven:
1.Naoom_--Naomi--Site
2.Jikkeee--Jikke--Site -- Facebook
3.Alien_Power--Lianne--Site
4.quartel-- Site - Facebook
5.Yvaka_--Yvanka--Site
6. xhenkexspons - Henke -
7. Phiep - Philippine - Site
8. Poess91 - Kim - Site

Reserve Fotografen:
1. KylaLover - Vivan - Facebook
2. SarahIlse - Sarah - Site - Facebook

Modellen:
1.Rowenaduke--Rowena--Duke--kruising quarter horse, palomino kleur--bijzonderheden; vrijheidsdressuur, -Foto Foto - Als Cowgirl
2.EliseXJoelle--Elise--Falco--haflingerXtinker--bijzonderheden: westernzadel+hoofdstel, zonder zadel--Foto-Foto - Als indiaan
3.Justonebite--Esmé--Merrie--Arabisch volboed--bijzonderheden; , westerntuig, barebackpad--Foto - Indiaan
4.Canisia--M.A. Nadesh--Arabisch volbloed--bijzonderheden; western-- Foto - Als Cowgirl
5.Canisia--Ashraf al Shams--Arabisch volbloed-bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
6.Amanda--Amanda--Jim--Haflinger--Bijzonderheden; western--Foto-Foto - Als Cowgirl
7. Marijke--Jara--Tinker--Bijzonderheden; echt bizar lange manen--Foto-Foto - Als Indiaan

Reserve
1.Shaartje1991--Sharon--Sascha--Fjord--Kan tuigloos, kan vrijheidsdressuur-- Foto -- Foto
5.Kingloveyou--Kelly--Hidde-Wessel--halfbloed arabier--Bijzonderheden; western--Foto

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:02

Dat is prima.
Ik had de topic starter al een pb gestuurd om aan te melden of kan ik dat dan beter naar jou doen Jikke?

Ik heb een haflinger waar ik western mee rij

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:17

Even m'n site erbij gezet!

Jikkeee schreef:
Jikkeee schreef:
Fotograven:
1.Naoom_--Naomi--Site
5.Yvaka_--Yvanka--Site
6. xhenkexspons - Henke - http://sunwisephotography.weebly.com/
8. Poess91 - Kim - Site

Reserve Fotografen:

Modellen:

Reserve

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:20

Die was ik al heel lang kwijt Henke, sorry _O-. Bedankt voor het bijvoegen!

Ja je kan mij ook even een berichtje doen Wendy :). Dat is goed

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:21

Haha geeft niet! Duurt nog best lang! Heb er wel veel zin in :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:05

Super om te horen Henke! Ik heb er ook nog steeds erg veel zin in :j

Jikkeee schreef:
Fotograven:
1.Naoom_--Naomi--Site
5.Yvaka_--Yvanka--Site
6. xhenkexspons - Henke - http://sunwisephotography.weebly.com/
8. Poess91 - Kim - Site

Reserve Fotografen:

Modellen:

Reserve
6. wendy1989 - Wendy - Alexia - Haflinger - Rijd western - foto's volgen?

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:03

Er bestaat helaas voor mij een best grote kans dat ik mijzelf moet afmelden, of toch met Hengstlief moet komen maar dan geen rijfoto's kan maken. Ivm helaas deze hengstigheid het insemineren niet gelukt is. En we dan over 3 weken alsnog proberen. En we 4 juli precies rond de 18 dagen scan zullen zitten. Dus helaas is dat qua stressniveau niet haalbaar om haar mee te nemen. Afhankelijk of het insemineren dan wel daadwerkelijk doorgaat en of het dus pakt. Ik laat dit dan over 3-4 weken definitief weten zodat er nog ruimte is voor een reserve model om evt mee te gaan.