haha ja echt, lag ik daar op de grond, ben ik klaar, komen ze zeggen dat ik nog wat langer moet blijven liggen en kwamen de andere fotografen erbij liggen. Het model van dienst tijdens het filmen was Elle (fries). Ik heb eigenlijk geeeen idee voor welke tv het was
Eindelijk genoeg posts om hier een reactie te plaatsen!
Heb 2 dingen te melden, allereerst gaat het nog wel even duren voor de foto's af zijn, ik probeer het zo snel mogelijk te doen! De reden hiervoor is dat ik sinds gisteren de kleinere reportages heb afgewerkt die ik nog af moest werken en vandaag ben ik begonnen aan een grote trouwreportage af te werken waar nog wel even tijd in zal kruipen. Ik moet dit ook nog combineren met werk voor school. Maar dan weten jullie al waarom mijn foto's niet meteen op dag 1 zoals bij vele fotografen al online kwamen :p
Mijn 2e mededeling is dat ik ons tv-debuutje heb gevonden: http://www.ringtv.be/video/nieuws-20042015 Het begint vanaf ongeveer 13:00 en buiten de fries, komen we er eigenlijk niet in voor xd (als je op 13:35 kijkt zie je wel vaag mij met mijn grijze trui in de achtergrond. Sara zat verder verstopt in de bloemen denk ik ) Uiteindelijk zeggen ze ook dat de mensen die van de paden afwijken een boete riskeren, en ja, daar lagen we dan dat zal dus ook niet zo'n goede reclame zijn geweest