Mijn pruik is trouwens binnen!!

Morgen ophalen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zak een foto maken in één van mijn jurken. 

Eigenlijk hoort er wel 'n donkere achtergrond bij hoor 
Dan zou het 6,25 per fotograaf en per model zijn, als iedereen bijlegt. Ze komt wel van wat verder weg (Zeeland), daardoor zitten er reiskosten e.d. bij in (heb ik er al bij gerekend). Als jullie de kosten te hoog vinden kan ik evt. wel verder kijken? Laat maar weten wat jullie denken.
Bellatrix schreef:Dik gedrukt heeft bevestigd!
Fotografen:
1. Bagheera_206
2. Marit
3. faatxhorse
4. jenne
5. Sani
6. Cynn
7. JorisDy
8. Bellavie
Reservelijst:
1. martine0503
2. Marcato
3. jinte
4. vroli1
5. Niobe
6. hamsterfan
7. xJikke
8. Kkkaren
9.FR_Foto
10. Marjoow
11. Yvettee
12. Grease
Citaat:Assistenten:
1. Tezzy
2. Vader van Cyn
3. Jis_
4.
Bellatrix schreef:Dat bedrag vind ik prima. Maar heb je dan meegerekend dat iedereen betaald? Volgens mij wil niet iedereen dat en ik wil het niemand verplichten.
Nog niet iedereen heeft gereageerd of ze het zouden willen, waarschijnlijk is het beter om het even aan iedereen te vragen via pb? 

minikatje schreef:Ik blijf even bij mijn vorige vraag, hoe is zij met schminken?
heeft ze een online portofolio?

Hij is mooi!! Morgenavond es proberen op te zetten en dan zal ik een fotootje maken.

In ieder geval ziet het er tot nu toe goed uit dan.
In een visagistengroep heb ik ook nog een oproepje geplaatst, om nog even rond te kijken voor eventuele (goedkopere) alternatieven. 
Kan anders ook wel een uurtje later?
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 344&type=3
Ze doet ook minder extreme looks natuurlijk, als je dat niet wil.. 
Lastig om te kiezen zo, want het is allemaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijk. 

Bellatrix schreef:Hmm lastig idd.
Die extreme is wel gaaf zeg!!!
Wat kost die eerste dan per persoon?
De allereerste was 6,25 per model/fotograaf als iedereen mee zou doen, de extreme mua 5,42 als iedereen mee zou doen. Maar er vanuit gaande dat er 1 of 2 mensen de bijdrage niet zouden leveren, zouden we bij de extreme mua weer op rond de 6,25 p.p. zitten denk ik.
Vind dat wel gaaf...ze kan vast iets moois bedenken bij mijn outfit...