Ja! De weergoden gunnen ons op dit moment vrij weinig Ik zit alleen even met een ander dingetje meiden. Ik werk vanaf volgende week weer op zondag dus de meeting zal dan plaats vinden op zaterdag.. Zaterdag 24 januariZaterdag 31 januariIk wil iedereen wel de kans geven om een keuze te maken.Zouden jullie zelf het lijstje even willen aanvullen?
Fenneeee schreef:24 januari- Yvanka (Yvanka_)- RF_pictures31 januari- Yvanka (Yvanka_)- Fenneeee- RF_pictures
Jammer Demi!! Fenneeee schreef:24 januari- Yvanka (Yvanka_)- RF_pictures- zidane0731 januari- Yvanka (Yvanka_)- Fenneeee- RF_pictures- zidane07
ja hier geloof ik ook. Buienradar gaf bij mij aan toen ik delft invoerde dat het vanaf 11:00 zou gaan sneeuwen......
Ook even afwachten welke modellen er welke datum meekunnen anders heb ik mijn zus nog die wilde ook heel graag mee die heeft 2 zulke leuke honden !
Citaat:24 januari- Yvanka (Yvanka_)- RF_pictures- zidane0731 januari- Yvanka (Yvanka_)- Fenneeee- RF_pictures- zidane07- DjoysDesignz | Chef | model
Ik kan helaas niet op een zaterdag. Ik werk op zaterdag en zou wel vrij kunnen nemen maar dit is helaas te kort dag
Kunnen we het anders verplaatsen naar het voorjaar als meerdere mensen en fotografen niet op een zaterdag kunnen? Ivm vrij vragen zoals Taarss?