Heb net Jessica ook al een PB gestuurd, maar tot mijn grote teleurstelling moet ik afzeggen zaterdag. Jinte (de oudste) loopt sowieso niet goed. Daarnaast kan ook eindelijk de gedragstherapeut voor m'n paard zondag komen, ik wacht daar namelijk al 3 maanden op. Ik ben bang dat als ik die afspraak af zeg dat ik nog langer moet wachten, en het is nu wel echt nodig. Hopelijk is er een mooi model dat reserve staat die mijn plek kan overnemen!
Ik zat net even naar de fotografen en de modellen te kijken en het viel me op dat ik mijn site vergeten ben door te geven, dus hierbij alsnog: http://creatingmomentsfotografie.jimdo.com
Ik heb er zin in!
Oh en komt er heel toevallig iemand uit Bussum of Naarden?
Wat een dotje Chantal. Gaaf Marlies jij kiest wel elke keer het mooiste er uit he haha.
Wat betreft de reserve modellen. Ik heb er nog 3 staan als reserve modellen en wil deze graag een kans geven. Als het blijkt dat ze alle 3 niet kunnen zoek ik niet verder als jullie het niet erg vinden. Als jullie liever wel een vervanger hebben daarna ga ik rondvragen in mijn vriendenkring. Ik heb van 2 modellen nu ook nog niks terug... Ze hebben tot morgen 12:00.
Snap dat je de reserve modellen een kans wil geven. Mocht niemand daarvan kunnen hoef je van mij niet perse nog een model te regelen...maak je het rooster dan zo dat we in de middag een model minder hebben?
Mocht er toch een plekje vrij blijven in de middag kan ik mijn zus vragen met haar Boxer Mocca? Schat van een hond die goed luistert, heeft een heftig ongeluk gehad, is met haar hoofd tegen een muur geklapt en daarna is het goed mis gegaan maar nu op een litteken na op haar koppie is ze weer helemaal de oude.