Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lisaa_ schreef:Kimmie, gub heeft al gereageerd naar jou zei ze en mij ook, haar familie is een weekendje weg aan het plannen dus ik hoor eind van de week of ze mee kan of niet.
Ik hoop het natuurlijk wel maar zo niet begrijp ik dat ook
Daarbij had zij voornomen dat je eventueel nog een ander model beschikbaar had? Misschien moeten we die even op de hoogte brengen als reserve mocht gub niet mee kunnen?
Citaat:Datum;
9 mei 2015.
Locatie;
Soesterduinen.
Adres in de OP.
Voor Soesterduinen is een penning nodig voor de paarden.
8 modellen betekend; 4 penningen. 4 in de ochtend en 4 in de middag, ze gaan niet op naam dus kunnen we doorgeven.
De kosten voor een penning zijn per penning 7.50, we betalen dit met alle fotografen en alle modellen. De mensen die met 2 paarden komen betalen dus 2x dit kleine bedrag.
Ik heb voor nu 4 penningen gereserveerd voor 9 mei.Citaat:Fotografen:
- Extra; _Lisaa_ | Lisa | Website
1. Marcato | Suus | Website
2. WiancaR | Malissa | Flickr
3. Bellatrix Marlies | Website
4. Yvettee | Yvette | Website
5. Heidilover | Robin | Website
6. Dshots | Demi | Website
7. Jespri | Jessica | Website
8. Hamsterfan | Sylvana | Afbeelding
Reserves;
9. _Caitlinnn | Caitlin | Facebook
10. Bellavie | Martine | Website & Facebook
11. Astor | Melissa | Website
12. vhphoto | Vera | Website
13. SternPhoto | Elvira | Website
14. xJikke | Jikke Patist | Website
15. Kikkerikke | fabienne | facebook. (Fabsfotos)
Modellen:
1. SteffiiY | Steffie | Nikki 12 jaar| Bambi | NMPRS | Foto1
2. Pauline | Pauline | Olivier 10, Marinthe 7, Jurrian 12 | Abba | KWPN | Foto volgt
3. Testebeest | Emelyne | Eachann 8, Connor 6, Caithlynn 2 | Milliaan hengst Shetlander X Amerikaans minipaard & Aramisch ruin Shetlander | Honden CLyde, herder X greyhound & Suerte, herder mix | Foto1Foto2Foto3Foto4Suerte(hond)Clyde(hond)
4. Mirka199 | Joyce | Jayden met hond Binky | Foto1Foto2
5. Marjan Bos | via Bellatrix | tweeling van 5 roodharige meisjes | Appeloosa | Buckskin Quarter | Foto1Foto2Foto3
6. Kimmiee19 | Kim | Nadja | Shetlander x appaloosa | Foto1
7. Duo;
- Lara | Lara | Geen kind | Remie | vuilnisbak | erg lief met kinderen | Foto1Foto2
- Penp | Nat | Anna, Lien en Bill | allemaal 4 jaar | evt met australian shepherd red tri | Foto1Foto2Foto3Foto4Fotohond
Citaat:Datum;
9 mei 2015.
Locatie;
Soesterduinen.
Adres in de OP.
Voor Soesterduinen is een penning nodig voor de paarden.
8 modellen betekend; 4 penningen. 4 in de ochtend en 4 in de middag, ze gaan niet op naam dus kunnen we doorgeven.
De kosten voor een penning zijn per penning 7.50, we betalen dit met alle fotografen en alle modellen. De mensen die met 2 paarden komen betalen dus 2x dit kleine bedrag.
Ik heb voor nu 4 penningen gereserveerd voor 9 mei.Citaat:Fotografen:
- Extra; _Lisaa_ | Lisa | Website
1. Marcato | Suus | Website
2. WiancaR | Malissa | Flickr
3. Bellatrix Marlies | Website
4. Yvettee | Yvette | Website
5. Heidilover | Robin | Website
6. Dshots | Demi | Website
7. Jespri | Jessica | Website
8. Hamsterfan | Sylvana | Afbeelding
Reserves;
9. _Caitlinnn | Caitlin | Facebook
10. Bellavie | Martine | Website & Facebook
11. Astor | Melissa | Website
12. vhphoto | Vera | Website
13. SternPhoto | Elvira | Website
14. xJikke | Jikke Patist | Website
15. Kikkerikke | fabienne | facebook. (Fabsfotos)
Modellen:
1. SteffiiY | Steffie | Nikki 12 jaar| Bambi | NMPRS | Foto1
2. Pauline | Pauline | Olivier 10, Marinthe 7, Jurrian 12 | Abba | KWPN | Foto volgt
3. Testebeest | Emelyne | Eachann 8, Connor 6, Caithlynn 2 | Milliaan hengst Shetlander X Amerikaans minipaard & Aramisch ruin Shetlander | Honden CLyde, herder X greyhound & Suerte, herder mix | Foto1Foto2Foto3Foto4Suerte(hond)Clyde(hond)
4. Mirka199 | Joyce | Jayden met hond Binky | Foto1Foto2
5. Marjan Bos | via Bellatrix | tweeling van 5 roodharige meisjes | Appeloosa | Buckskin Quarter | Foto1Foto2Foto3
6. Kimmiee19 | Kim | Nadja | Shetlander x appaloosa | Foto1
7. Daniantje Maud 11 jaar B Welsh pony/wit 8 jaar Foto1
8. Duo;
- Lara | Lara | Geen kind | Remie | vuilnisbak | erg lief met kinderen | Foto1Foto2
- Penp | Nat | Anna, Lien en Bill | allemaal 4 jaar | evt met australian shepherd red tri | Foto1Foto2Foto3Foto4Fotohond