Sorry voor de laatste fotograaf dat we eerder weg waren maar me vriend zou al eigenlijk niet mee gaan aangezien hij een afspraak had staan smiddags dus langer konden we niet blijven. Benieuwd naar de fotos de sneeuw was echt leuk!!
Zucht, Lightroom werkt niet mee.. Nu opnieuw aan het installeren en dan hoop ik dat ik veel vandaag af ga krijgen! Heb namelijk anders volgende week pas weer tijd...
wauw mooi jikke! vooral die eerste is prachtig! ik zou m meteen uitvergroten op canvas en aan de muur hangen als ik jou was marjon
_Lonneke
Geplaatst: 24-01-15 16:31
Super foto's !
missymb
Geplaatst: 24-01-15 16:32
amkeVH schreef:
wauw mooi jikke! vooral die eerste is prachtig! ik zou m meteen uitvergroten op canvas en aan de muur hangen als ik jou was marjon
hihi jaa daar zat ik eigenlijk ook al aan te denken ik ben bijna jarig dus ga me vriend ff lief aan kijken
Loeky01
Geplaatst: 24-01-15 16:39
amkeVH schreef:
Thanks, vind dit toch zelf wel een complimentje hihi
Ja hoor Marjon! Mocht facebook lastig doen met mijn logo laten zien ed, dan graag wel even een naamsvermelding + linkje naar mijn fbpagina of website .
Ben blij dat jullie ze gaaf vinden! Probeer ze zo snel mogelijk af te maken . Ben er zelf ook helemaal enthousiast van
Ghehe dankjewel Robin . Al zie ik zelf nog heel veel verbeterpunten plus moet meer gaan variëren in poses. Achja, kritiek zal ik altijd blijven houden op mijn eigen foto's
RF_Pictures
Geplaatst: 24-01-15 20:25
Jikkeee schreef:
Ghehe dankjewel Robin . Al zie ik zelf nog heel veel verbeterpunten plus moet meer gaan variëren in poses. Achja, kritiek zal ik altijd blijven houden op mijn eigen foto's
Ik vind dat je gewoon trots mag zijn! En ja dat vind je altijd van je eigen foto's haha