[H] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) zo 19/04

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rozenveld

Re: [H] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) zo 19/04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:49

ik vind het ontzettend jammer maar ik moet voor mn gezonheid kiezen. ik blijf het topic volgen voor de resultaten. Ik baal :(

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 08:57

Beterschap Renee!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 09:07

Ik mag mijn broertje zijn camera lenen dus ik zal ook foto's maken zondag.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:40

Ik snap je volkomen Jorinda! Ik vind het ook ontzettend jammer dat de animo veel minder is geworden. En niet alleen de animo, maar ook het aantal meetings mindert enorm. Vorig jaar waren er nog meerdere paardenmeetings in de buurt, en dit jaar heb ik nog maar één topic gezien (die dan ook echt meetingwaardig was).

Bovendien ben ik het eens met wat Marjolein zegt: ik kom vaak niet meer op meetings af, omdat er dan modellen zijn die ik al 3x voor de lens heb gehad. Op een gegeven moment vind ik dat wel genoeg, en dan hoor je ook plaats te maken voor anderen.

Ook baal ik van mensen die denken een meeting te kunnen organiseren, en het daarna volledig in de soep laten lopen (vaak jonge meiden/kinderen of onervaren volwassenen die gewoon leuke foto's willen hebben van hun dier). Jouw meetings verlopen altijd goed, en ik ga er altijd met plezier heen! Maar je moet natuurlijk ook op het juiste moment voor jezelf gaan kiezen. Misschien is het een idee dat jij de voorbereiding doen, en vervolgens iemand anders op de dag zelf de organisatie doet? Dat er bijvoorbeeld altijd 1 fotograaf/model pauze heeft, en die oplet wanneer het kwartier om is, ofzo?

In ieder geval, ik heb er zin in!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:44

sannerocky schreef:
Ik snap je volkomen Jorinda! Ik vind het ook ontzettend jammer dat de animo veel minder is geworden. En niet alleen de animo, maar ook het aantal meetings mindert enorm. Vorig jaar waren er nog meerdere paardenmeetings in de buurt, en dit jaar heb ik nog maar één topic gezien (die dan ook echt meetingwaardig was).

Bovendien ben ik het eens met wat Marjolein zegt: ik kom vaak niet meer op meetings af, omdat er dan modellen zijn die ik al 3x voor de lens heb gehad. Op een gegeven moment vind ik dat wel genoeg, en dan hoor je ook plaats te maken voor anderen.

Ook baal ik van mensen die denken een meeting te kunnen organiseren, en het daarna volledig in de soep laten lopen (vaak jonge meiden/kinderen of onervaren volwassenen die gewoon leuke foto's willen hebben van hun dier). Jouw meetings verlopen altijd goed, en ik ga er altijd met plezier heen! Maar je moet natuurlijk ook op het juiste moment voor jezelf gaan kiezen. Misschien is het een idee dat jij de voorbereiding doen, en vervolgens iemand anders op de dag zelf de organisatie doet? Dat er bijvoorbeeld altijd 1 fotograaf/model pauze heeft, en die oplet wanneer het kwartier om is, ofzo?

In ieder geval, ik heb er zin in!

Ik heb Sanne weer bij me, dus dat kan altijd goed komen :Y)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:10

:D

Maar het gaat me meer om de aankomende meetings zeg maar. Voor als Jorinda besluit het niet meer te doen haha.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:15

Ik ben dol op Jorinda meetings, en dan is Sanne er eigenlijk altijd bij. Dat wordt hoe dan ook geen probleem _O-

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:17

Hahahaha topper!

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:21

Ik zou het erg jammer vinden als Jorinda geen meetings meer organiseerd, maar ik kan me het erg goed voorstellen met al die afmeldingen.

Zoals ik al in de pd schreef ben ik erg tevredwn en blij op de manier waarop je je meetings organiseerd.

Ik heb er erg veel zin in zondag, hopen dat het net zo'n mooie dag mag worden als vandaag gaat wordwn qua weer.

Overigens ben ik blij dat we onze pup niet hadden opgegeven. Moet uitgerekend vandaag loops worden terwijl we net met een vervolgcursus gestart zijn.

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:12

Ik lees nog steeds mee. Zou het ook erg jammer vinden als Jorinda stopt met het organiseren van meetings. Dit zijn bijna de enige meetings in de buurt. En vooral voor honden. Ben nu bij 2 meetings geweest volgens mij alle 2 van Jorina. Dezen waren gewoon erg goed georganiseerd duidelijke planning en dergelijke. Paarden meetings zijn er nog wel wat meer van anderen maar valt in de praktijk toch ook erg moeilijk te organiseren. Ik begrijp ook wel waarom. Meestal als ik me daarvoor opgeef loopt het weer in de soep en ben uiteindelijk nog niet bij een paardenmeeting geweest.

Deze meeting heb ik me juist niet opgegeven om anderen de kans te geven om mee te doen met hun hond. Ook wist ik niet of ik moest werken (ben toevallig wel vrij). Mochten jullie nog wel door de reserve modellen heen gaan (wat waarschijnlijk niet gebeurt) houd ik me aanbevolen ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:24

Mootje is zojuist gewassen voor de eerste keer haha. Hij was ontzettend braaf ermee. Straks nog even goed borstelen en dan is hij er klaar voor. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:23

Hahaha die laatste foto :=

Lancelot had dat speeltje ook maar helaas heeft het maar een paar dagen geleefd :')

Hier word nog een schoonheids slaapje gedaan voor morgen +:)+
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:35

Wat lief. <3

Ze hebben het over bewolking morgenochtend met mogelijk zelfs een spat regen. -O-

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:55

Mag ik hopen van niet!

Leuke foto's van Moritz en Lancelot

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 17:54

Bedankt voor alle complimenten :o

Lief mee gedacht Sanne, maar dan heb ik er zelf helemaal niets meer aan haha. Dan krijg ik zelfs de gezelligheid niet meer mee. Ik organiseer en kom zelf ook of ik organiseer niet. Ik zie nog wel even wat ik in de toekomst doe. Misschien een heel ander concept uitproberen.

Schone Moritz!

Weer.nl geeft geen regen aan!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:19

Ik ga fayet ook nog even wassen die heeft afgelopen dagen nogal vaak in de sloot gelegen :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:22

We wachten af inderdaad, op de radio spreken ze steeds over regen, volgens mij deugen die lui gewoon niet. :')

Alles ligt ook klaar:
- Set 1: Zwarte leren halsband en bijpassende leren riem
- Set 2: Groen/oranje jachtlijn (zie foto elders in topic)
- Tennisballetjes
- Piepspeeltje voor aandacht
- Hondenkoekjes
- Poepzakjes
- Handdoeken
- Babydoekjes/borstel voor tussendoor oppoetsen
- Waterbakje en flesje water

Nog iets vergeten?

Veel lieve woordjes zodat meneer morgen zijn aandacht een beetje bij mij houdt. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:24

Ik heb er ook veel zin in! En qua weer wordt het vast goed als ik de dagen van deze week bekijk. Bewolking vind ik zelf heel erg fijn, dus mij hoor je niet klagen. ^^

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:25

Even voor mensen in de middag groep met ons
Fayet kan grommen en blaffen ze doet niets is eerder onzeker en onderdanig bij de meeste honden maar ze is vrij waaks als het om mij gaat dus dan weet iedereen dat en kan iedereen het negeren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:29

Jorinda schreef:
Vind het wel erg jammer dat het animo van de kant van fotografen enorm is achteruit gegaan de laatste jaren... Ik zal er daarom nog eens over nadenken of ik hier persoonlijk nog toekomst in zie, in het organiseren van fotomeetings. Maar daar kom ik later op terug en misschien kunnen we het er zondag nog over hebben. :)

Deze meeting is erg overzichtelijk en goed georganiseerd. Ik baal van dat de meetings vaak zo ver weg zijn. Hondenmeetings in het noorden zijn er haast niet, dus blijf gewoon doorgaan!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:03

Storm is ook gewassen vanmorgen. Meneer liep nog verschrikkelijk te poedersuiker :')
Niet willen staan, liggen was zitten, zitten was zitten in slow-motion en staan was debiel in de rondte kijken wat ik nou bedoelde. Pootjes bijknippen duurde al met al een uur, heb zijn liezen niet eens kunnen scheren _O- Dat doe ik morgenochtend nog even gauw :') Dan is hij er compleet klaar voor :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:04

Draak _O-

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:19

Boef!

Terre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:25

En Robi is even nat gemaakt zodat de krul er goed in zit. De kunst is juist hem niet te wassen en borstelen :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:28

Ik hou het maar op de generale repetitie _O-
Dan gaat alles altijd mis :') Morgen lekkers mee, dus dan komt dat goed :D