Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sannerocky schreef:Ik snap je volkomen Jorinda! Ik vind het ook ontzettend jammer dat de animo veel minder is geworden. En niet alleen de animo, maar ook het aantal meetings mindert enorm. Vorig jaar waren er nog meerdere paardenmeetings in de buurt, en dit jaar heb ik nog maar één topic gezien (die dan ook echt meetingwaardig was).
Bovendien ben ik het eens met wat Marjolein zegt: ik kom vaak niet meer op meetings af, omdat er dan modellen zijn die ik al 3x voor de lens heb gehad. Op een gegeven moment vind ik dat wel genoeg, en dan hoor je ook plaats te maken voor anderen.
Ook baal ik van mensen die denken een meeting te kunnen organiseren, en het daarna volledig in de soep laten lopen (vaak jonge meiden/kinderen of onervaren volwassenen die gewoon leuke foto's willen hebben van hun dier). Jouw meetings verlopen altijd goed, en ik ga er altijd met plezier heen! Maar je moet natuurlijk ook op het juiste moment voor jezelf gaan kiezen. Misschien is het een idee dat jij de voorbereiding doen, en vervolgens iemand anders op de dag zelf de organisatie doet? Dat er bijvoorbeeld altijd 1 fotograaf/model pauze heeft, en die oplet wanneer het kwartier om is, ofzo?
In ieder geval, ik heb er zin in!
Jorinda schreef:Vind het wel erg jammer dat het animo van de kant van fotografen enorm is achteruit gegaan de laatste jaren... Ik zal er daarom nog eens over nadenken of ik hier persoonlijk nog toekomst in zie, in het organiseren van fotomeetings. Maar daar kom ik later op terug en misschien kunnen we het er zondag nog over hebben.