Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myra schreef:Kan ik me opgeven bij de reservelijst te worden geplaatst?
maaikemuis schreef:Oeh, ik ben blij met de lijst voor de paarden van dag 2. Ik heb me even stilgehouden, want wat kon gebeuren gebeurde ook: ik kreeg de 25ste een dienst in de maag gesplitst. Gelukkig krijg ik net te horen dat een collega die van mij wil overnemen (mijn dank is groot en eeuwigdurend en wordt uitbetaald in chocolade). Ik ben er dus zeker bij en zal eens gaan brainstormen over de ideeën.
Szan schreef:Top, ik zie de PB wel verschijnen![]()
Aangezien het waarschijnlijk heel koud is de 14e: heeft iemand (van de fotografen) enig idee waar je handschoenen zonder vingertoppen kunt kopen? Ik had gisteren een normaal Hema-paar gekocht en daar zelf de topjes vanaf geknipt, maar daar blijven de pluisjes vanaf komenNiet echt handig dus.
Marjoow schreef:Szan schreef:Top, ik zie de PB wel verschijnen![]()
Aangezien het waarschijnlijk heel koud is de 14e: heeft iemand (van de fotografen) enig idee waar je handschoenen zonder vingertoppen kunt kopen? Ik had gisteren een normaal Hema-paar gekocht en daar zelf de topjes vanaf geknipt, maar daar blijven de pluisjes vanaf komenNiet echt handig dus.
Ik doe het vaak gewoon met handschoenen met dichte topjes... Werkt eigenlijk ook welOf je moet kijken naar smartphone handschoenen
Blingh schreef:mag je kiezen in welke groep je komt?
Want wij moeten van ver komen en zou graag in de middaggroep willen
Marcato schreef:Zo hé hé, de PB met alle info voor Dag 1 is eruit (waarom kun je ook alweer niet iedereen tegelijk sturen...)
Lees hem goed door! Mocht ik toch nog iets vergeten zijn, laat het me weten. Tevens hier ook nog even de reminder: ik zou graag uiterlijk 7 december a.s. de betaling willen ontvangen. Mocht dit om wat voor reden niet lukken dan zou ik dat graag z.s.m. willen vernemen, zodat de 1e van de reservelijst aangesproken kan worden.