Mee eens, alleen de wind is wel een puntje, ballonnen waaien bij meer dan gemiddelde wind alle kanten op maar het ergste vind ik de rook die dan snel weg. Desnoods zoeken we een beschutte plek daarvoor.
Astor
Geplaatst: 08-04-15 12:45
Ohja dat is waar natuurlijk, was ik even vergeten. Nou we kijken het aan> Zou zo zonde zijn als we het moeten verplaatsen. Maar ook veel te zonde om de balonnen en rook zo snel weg te laten gaan.... Wat waren de kosten die die modellen + fotografen mee moesten nemen?
Ik kan eventueel ook nog iemand ophalen. Ik zal waarschijnlijk ook langs Amersfoort komen!
xRoosss
Geplaatst: 08-04-15 12:50
Sorry vergeet steeds foto's te maken van de jurkjes. Ga vandaag m'n kamer opruimen en zal dan de jurkjes plaatsen.
Hopelijk geen wind idd.. Maar met verplaatsen heb ik zelf geen moeite, dan liever een datum met minder wind en wel een goede shoot en ik kan eigenlijk altijd wel op zondag. Wind is overigens ook wel koud denk ik, ben al zo'n koukleum en jurkjes zijn ook niet echt warm
Over het haar, Jis ik heb clip in haar extensions dus opsteken moet zonder problemen kunnen dan laat ik de extensions uit en de krullen zullen er wel om blijven zitten, moet ik wel even een goede spiegel hebben want dan kan ik m'n extensions in doen als ik m'n haar los ga dragen. Maar dat is binnen 5 minuten gefixt
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 14:14
Verwachte temperatuur is 17 graden, is te doen denk ik qua kou. Modellen kunnen een badjas meenemen om tussendoor aan te doen, of dikke jas natuurlijk.
Een week geleden was het nog windkracht 2 op 1 van de weer sites voor zondag, bij andere windkracht 3, nu 4. bij wat meer wind dan gewenst al daar zoeken we een plek met meer bomen. Geven ze zaterdag begin van de avond aan dat het windkracht 5 wordt dan moet ik het helaas gaan verzetten.
Ik wil nog steeds voor de meeting nog een keer naar Kootwijk, om te kijken of het te doen is om ons een keer te verplaatsen.....Ballonnen shoot lijkt mij wel heel leuk om bij het radio gebouw te houden, bij iedereen die met de auto is de ballonnen er in proppen en dan verhuizen. Daar eventueel nog wat ballonnen foto's maken en dan de rook.
Overleggen we verder ter plekken wel. Zo ook of we nog een jurk van de eerste ronde gebruiken bij de rook. De paarse jurk vind ik wel geschikt voor de paarse rook, wel iets kleur verschil misschien.
9 euro. per persoon Melissa, zal dit ook nog in de pb zetten die morgen eind van de dag komt.
Ik heb een handspiegel Roos, is dat groot genoeg? Kan iemand hem wel even voor je vasthouden.
Astor
Geplaatst: 08-04-15 17:42
Ik zal ook nog wat foto's maken van de jurken die ik heb. Wellicht hebben jullie er wat aan. Moest er voor de rest nog dingen geregeld worden? Kwa tafel, stoel etc?
xRoosss
Geplaatst: 08-04-15 17:58
Hand spiegel is prima!
Deze jurkjes heb ik:
Vrolijke jurkjes: De derde is metalic zilver maar dat komt niet echt in de foto naar voren.
Donkere jurkjes:
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 18:31
Mooi Roos! Wat mij betreft mag het wel kleurrijk zijn. Die metalic zilver vind ik ook gaaf.
Leuk Melissa!
Ik neem de klaptafel mee die er ook was bij de bohemian shoot, best groot, 80x80 en neem een hoge kruk mee, handig als de modellen daarop zitten tijdens het opmaken.
Ik wil ook een kamerscherm mee te nemen voor het omkleden. Daar moet weer een groot laken voor mee want het is geen dicht scherm.
Leuk die fleurige jurkjes! Ik ga vanavond ook even in mijn kast kijken of ik wat leuks kan vinden!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 19:14
Ja super, wat mij betreft.
Leuk Rosanne!
Ik zal morgen ook even foto's maken van wat ik heb. Heb ook een leuk jurkje eventueel (is een 36 maar valt wat ruim volgens mij) voor bij de ballonnen. Die is met zwart kant en ecru boven en een ecru wijd rokje onder en met donker rode veren die ik er zelf opgenaaid heb.
Marit
Geplaatst: 08-04-15 23:33
Ik hoop heel erg niet verplaatsen, zit vrijwel alles vol tot de zomervakantie
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 08:48
Ik hoop het ook, voor zover het er nu uit ziet gaat het door. Zaterdag avond tussen 7 en 8 is er zekerheid......het is nu al een paar dagen vrijwel wind stil, zelfs in de polder gister waar eigenlijk altijd wel een briesje staat. Als dat nou even zo mag blijven tot en met zondag.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 15:52
Net terug uit Kootwijk, ik denk dat na de eerste of 2e ronde verhuizen de moeite waard is. Rook wil ik sowieso niet dichtbij het gebouw hebben, niet prettig als we klachten krijgen. Maar ook daar kunnen we wel een meer afgelegen plek vinden denk ik. We spreken ter plekke wel af wat we gaan doen.
kleine 100 meter verderop door het bos vond ik deze plek, fijne plek als er veel zon is, bijna tegen de zon in gefotografeerd,
Ga je linksaf dan kom je op een grotere vlakte uit, wel wat verder lopen 300 meter denk ik, veel licht dus bij bewolking wel prettig,
Heb alleen de route van de eerste locatie naar 2e niet gereden, gelijk naar 2e locatie gegaan. Tussen locatie 1 en 2 zit 4 kilometer en 15 minuten rijden.
.....Helaas gaat rode rook niet meer lukken, sorry dames. De 2 feestwinkels waar ik het gevraagd heb en een beetje in de buurt zitten hebben alleen witte. Had verwacht dat ze in Zeist dat wel hadden, groot assortiment daar maar jammer genoeg dat dan niet in de verkoop. Bestellen word me wat te duur (verzendkosten rond de 7 euro voor een paar euro rook) en gaat qua tijd ook niet meer lukken. Maar we zitten niet zonder.
Jurkje waar ik het over had, ruime maat 36 maar kan misschien met een zwart lint om de taille wat passender gemaakt worden, als er interesse voor is haal ik wel de onderste rui veren er af, denk dat dat mooier is..
Heb nog een trouwjurk uit 1973 voor bij de rook shoot misschien. Ik vind hem gaaf maar kan me voorstellen dat sommige het vreselijk vinden. Kleine maat 36, valt zonder hakken bij iemand van rond de 1, 75 zo goed als of op de grond, kreeg hem niet over de pop dus er opgespeld. Band voor taille zit er wel omheen..
Ik ga zondag ook met de auto. Als er iemand uit de buurt van Rotterdam komt en wilt mee rijden hoor ik het wel
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-15 21:57
Ik haal Marit en Aster op van station Amersfoort. Heb even gekeken en er vertrekt een Trein op Utrecht centraal naar Amersfoort centraal om 9.06. Het is wel maar 14 minuten reizen, ik dacht wat langer, jullie kunnen ook die van 9.20 pakken.
Hou er trouwens rekening mee dat er op beide plekken geen wc is.
Ik neem koek en drinken (sap en fris) mee, neem zelf wat mee voor de lunch.
Als iedereen het leuk en gezellig vindt kunnen we na de shoot een hapje gaan eten bij de pannenkoekenboerderij in kootwijk?
Ik kom niet vanuit Utrecht maar vanuit Amsterdam! Er gaat een internationale trein vanuit Amsterdam naar Amersfoort.
Ik kan het 's avonds helaas niet al te laat maken. De reis is zo'n 2.5 uur voor mij en ik moet de volgende dag half 6 op voor stage dus wil vroeg mijn bed in Het lijkt me wel erg gezellig maar ligt dus een beetje aan de tijd voor mij..
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-15 12:36
Oke, dan alleen voor Aster.
Hoor graag van jullie hoe laat jullie aan komen in Amersfoort dan zorg ik dat ik klaar sta.
We kijken wel even hoe het loopt ja.
Kan nu wel al zeggen dat het door gaat!! ben weg vanavond en ben tussen 7 en 8, zoals ik gezegd had het dan door te geven wel of niet doorgaan, niet online.