alleen de wind is wel een puntje, ballonnen waaien bij meer dan gemiddelde wind alle kanten op maar het ergste vind ik de rook die dan snel weg. Desnoods zoeken we een beschutte plek daarvoor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus opsteken moet zonder problemen kunnen dan laat ik de extensions uit en de krullen zullen er wel om blijven zitten, moet ik wel even een goede spiegel hebben want dan kan ik m'n extensions in doen als ik m'n haar los ga dragen. Maar dat is binnen 5 minuten gefixt
bij wat meer wind dan gewenst al daar zoeken we een plek met meer bomen.

.....Helaas gaat rode rook niet meer lukken, sorry dames.
De 2 feestwinkels waar ik het gevraagd heb en een beetje in de buurt zitten hebben alleen witte.
Had verwacht dat ze in Zeist dat wel hadden, groot assortiment daar maar jammer genoeg dat dan niet in de verkoop. Bestellen word me wat te duur (verzendkosten rond de 7 euro voor een paar euro rook) en gaat qua tijd ook niet meer lukken. Maar we zitten niet zonder.

voor bij de rook shoot misschien. Ik vind hem gaaf maar kan me voorstellen dat sommige het vreselijk vinden. Kleine maat 36, valt zonder hakken bij iemand van rond de 1, 75 zo goed als of op de grond, kreeg hem niet over de pop dus er opgespeld. Band voor taille zit er wel omheen..
Het lijkt me wel erg gezellig maar ligt dus een beetje aan de tijd voor mij..