Ik kijk stiekem mee, omdat ik het heel interessant vind om andermans foto's te zien. En Inge, als ik het goed uit de posts heb opgevangen, wat een supergave foto met die bijna winters zonnetjesfeer.
En kim(msel), die eerste foto vind ik ook heel leuk. D'r haren vallen ook super mooi! Toppie!
Wauw!! Meiden, ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind ze echt PRACHTIG! Ga ze uitgebreid bekijken en bespreken met mijn man, maar er zit zeker materiaal tussen wat bij ons aan de muur mag!
Inge supergave foto! Ook het close-upje van Veer vind ik erg sprekend. Pfff dat wordt straks nog moeilijk om een keuze te maken.....
Het stoere van Twister, het gemoedelijke van Tos, het parmantige van Vera, het jong en onverschrokken van CC straalt van de foto's af. En die herfstkleuren maken het ook heel speciaal.
Myca
Geplaatst: 26-11-14 15:03
Hebben jullie gezien dat foto's op Bokt niet meer via een host hoeven te gaan? Rechtsonder in het reactiescherm, als je op voorbeeld klikt, staat nu een upload knopje
Heeft iemand nog foto's van Letsdunit gemaakt met haar tweespan?
Ja precies, dat moet een foto worden die goed in een cirkel past. Als het een mooie foto van Twister in zijn geheel is, of juist een mooi detail, is dat natuurlijk ook prima. Ik hoef zelf niet op de hoes.
Vandaag heb ik een nieuwe hoes gekregen, die houd ik binnen totdat de sticker er op zit. Stickerland.nl maakt die dingen. Ik denk dat ik dan voor zwart/wit ga, maar jullie kunnen natuurlijk elke kleurenfoto zo zwart/wit maken.
Ik heb al hele mooie dingen gezien, maar ik wacht het nog even welke foto het wordt af tot ik alle foto's heb.