Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:42

Joysieee schreef:
https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... =folder%2c
Hier staan die van mij allemaal :D
Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk :o

Ik kom even binnen vallen mijn excuus.
Maar ik hoop dat je weet dat je de orginele bestanden geeft, en ook nog eens zonder logo er op.
Dat betekend dat mensen gewoon alle foto's kunnen pakken en laten afdrukken en jij krijg er niks voor je..

Anoniem

Re: Fotomeeting Delfse Hout 12 Oktober (Delft, ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:53

Demi, ik wil je vriendelijk verzoeken uit dit topic te blijven. Je hebt niet meegedaan met de meeting, dus het lijkt me wijs dat je daar dan je mond over houdt en dit topic ontstipt. Joysieee mag helemaal zelf weten of ze de originele bestanden wel of niet aflevert, zoals in de openingspost en verder ook is te lezen liet ik dat namelijk aan de fotografen over. Dit had je d'r ook makkelijk via PB kunnen uitleggen, dus graag je hier buiten houden.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:55

chelle_dora schreef:
Demi, ik wil je vriendelijk verzoeken uit dit topic te blijven. Je hebt niet meegedaan met de meeting, dus het lijkt me wijs dat je daar dan je mond over houdt en dit topic ontstipt. Joysieee mag helemaal zelf weten of ze de originele bestanden wel of niet aflevert, zoals in de openingspost en verder ook is te lezen liet ik dat namelijk aan de fotografen over. Dit had je d'r ook makkelijk via PB kunnen uitleggen, dus graag je hier buiten houden.

Ja maar hij stond nog wel in mijn lijstje, omdat ik mij had opgegeven. Owja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:57

DShots schreef:
chelle_dora schreef:

Als je nou gewoon ietsje verder leest Demi.. Je had je namelijk ook weer afgemeld, én ik had overal in het topic ook al aangegeven dat het aan de fotografen zelf is hoe ze de foto's aanleveren en of ze hier wel of niet geld voor vragen, dus graag je hierbuiten houden.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:58

chelle_dora schreef:
DShots schreef:

Als je nou gewoon ietsje verder leest Demi.. Je had je namelijk ook weer afgemeld, én ik had overal in het topic ook al aangegeven dat het aan de fotografen zelf is hoe ze de foto's aanleveren en of ze hier wel of niet geld voor vragen, dus graag je hierbuiten houden.

Ja ik had me zeker afgemeld, blij toe eigenlijk ook :') Maar hij stond toevallig nog in mijn lijstjes, en ik ging even haar foto's kijken omdat ik die van haar het mooiste vond namelijk :)

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:45

Ik kan je in elk geval vertellen dat ik echt niet zomaar, zonder toestemming, de foto's van haar zal laten afdrukken :) En ik weet zeker dat er met mij, meerdere mensen in dit topic zijn die dit ook niet zullen doen.

De opmerking van 'gelukkig/blij dat ik me heb afgemeld' vind ik niet zo gepast voor dit topic. Het is je eigen keuze dat je je hebt afgemeld, welke reden het dan ook had. Maar ik vind het niet netjes om deze opmerking dan te maken, terwijl je niks van de hele dag hebt meegekregen en dus ook niet over de sfeer, afspraken die op deze dag zijn gemaakt en het verdere verloop van de dag ;)

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:43

Chelle_dora, je gaf eerder dacht ik aan nog een poging te gaan doen met de rijfoto's. Ik vroeg me af hoe het daar mee staat en of het nog gelukt is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:56

Lottejulia schreef:
Chelle_dora, je gaf eerder dacht ik aan nog een poging te gaan doen met de rijfoto's. Ik vroeg me af hoe het daar mee staat en of het nog gelukt is?

Ik denk dat daar wel een lichte miscommunicatie in staat; de rijfoto's houden jullie van me tegoed heb ik gezegd, omdat ik nu enkel rijfoto's heb/had waar men op 1 been stond. Dat is geen porum natuurlijk dus zodoende dat rijfoto's tegoed zijn voor een eventuele volgende meeting. Wellicht niet zo duidelijk verwoord in alle haast maar de rijfoto's zijn van mijn kant echt bagger geworden.. Inmiddels wel nieuwe camera & lens en afgelopen weekend flink kunnen oefenen, dus volgend jaar hopelijk in de herkansing :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:12

@demi
Ik geef inderdaad de originele bestanden zonder logo, daar ben ik me van bewust. Ik fotografeer nog niet zo lang en het is dus gewoon allemaal oefenen voor mij, ik hoef er gewoon niks voor te hebben ;)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:50

Zo Demi, waar slaat dit op? En als je "blij toe" bent dat je hebt afgemeld, bemoei je er dan verder ook niet mee.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 23:28

Moderatoropmerking:
Dames, een verzoek om het hier vriendelijk te houden. Geen persoonlijke zaken 'uitvechten' via Bokt. FM is bedoeld voor gezelligheid en leuke meetings!

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:44