Ik hoop morgen te beginnen met de foto's van deze meeting! Gister de vorige meeting afgewerkt. Maar ik heb vanavond even zin in helemaal niks. Dus ik laat de laptop voor er avondje uit.
Ik zit nu in de trein terug naar huis Althans bijna dan. Ik kan ze volgende week af hebben. Dit weekend weinig/geen tijd (morgen werken, paardrijden, feestje) zondag ook weer een verjaardag van mijn nichtje maar dan begin ik daarna aan de foto's. Volgende week en ik vrij dus dan heb ik een zee van tijd
Ik ben nu aan het sorteren. Photoshop weer redelijk aan de praat gekregen. Ik begin met de foto's van Blacky voor Justine. Zijn er meer mensen die hun foto's 'snel' nodig hebben? Dan doe ik die na Blacky.
InMu
Geplaatst: 11-10-14 14:21
Manou_xxx
Geplaatst: 11-10-14 14:53
Wauw, mooi Ineke!
Ik ben op mijn profiel trouwens een meetinglijstje aan het maken Ben ik nog iemand vergeten?
Ik heb van alle modellen al minimaal 1 foto op de site gezet! Ik doe mijn best alles zo snel mogelijk af te krijgen, maar ik heb best veel shoots gehad die ik ook allemaal moet editen..
Duality
Geplaatst: 12-10-14 21:22
Mooi hoor! Ook even gespiekt bij de rest!
Ik zou de knevels er alleen bij de rest van de foto's op laten zitten Ik stoor me er zelf namelijk echt totaal niet aan en vind dit er best vreemd uitzien haha
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-14 21:25
XxJustinexX schreef:
Mooi hoor! Ook even gespiekt bij de rest!
Ik zou de knevels er alleen bij de rest van de foto's op laten zitten Ik stoor me er zelf namelijk echt totaal niet aan en vind dit er best vreemd uitzien haha
wat zijn knevels?
Duality
Geplaatst: 12-10-14 21:26
Dat zijn de ''antennes'' aan het bit Die uitsteeksels haha! Ziet er vaak een beetje vreemd uit maar ze hebben wel een doel, dit is gewoon een simpel enkel gebroken bitje, en die knevels zorgen zowieso voor een stille ligging van het bit in de mond, en deze is superfijn doordat je sturen mooi begrenst wordt, dus als jij een scherpe bocht moet maken, trek je niet zomaar dat bit door het paard zn mond. Heel fijn vriendelijk bitje haha! Maar bitloos is met mevrouw niet te doen op t strand *Even een toelichting over het bitje haha want krijg vaak van mensen die niet weten wat dat voor bit is gelijk naar mn hoofd van omg gemeen bit blabla*
Manou_xxx
Geplaatst: 12-10-14 23:07
Ik ga hem nog opnieuw doen met CS maar de hengstenketting zat ervoor dus wegwerken met knevels lukte niet