Aassassin's Creed Fotomeeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VivianHesen
Fotograaf

Re: Aassassin's Creed Fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:28

Super gaaf Rena!!

Ik voel me soms ook behoorlijk oud :P Maar dan kijk ik naar mijn vriend en dan valt het wel weer mee :P (Hij is 30 en ik ben 25 :P)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:45

Kom ik aan met m'n 13 jaar _O-

Gefeliciteerd Rena, wat gaaf!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:46

Summerfly schreef:
Lillian, als wie/wat ga je?

Lucrezia. Als ik mn haar weer tot ver op mn rug laat groeoen komt het uiterlijk redelijk over één. Mocht mn moeder niks meer hebben hangen wat aangepast / vermaakt kan worden, ga ik als assasin. Zo'n jurk kost ontzettend veel geld wil je een beetje mooie stoffen willen gebruiken. Geld heb ik wel, tijd om als paspop te staan ook. Maar vind t ontzettend zonde om een jurk te laten maken voor een eenmalig iets. De stoffen alleen al kunnen samen al 100 euro kosten of zelfs meer en dan krijg je alle afzetbanden, linten, manchetten en overige spul er nog bij. Dan is assasin makkelijker :')

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 14:08

Rena100 schreef:
Oud? Oud?! Ik ben verdorie al 26, die 30 komt nu wel erg dichtbij hoor!

Trouwens, even een leuk nieuwtje: ik heb gewoon VIP kaarten gewonnen voor de wereldruiterspelen in Normandië! Daar ga ik dus a.s. dinsdag naar toe!

Ghehe oma ♡

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 14:14

Lillian__ schreef:
Summerfly schreef:
Lillian, als wie/wat ga je?

Lucrezia. Als ik mn haar weer tot ver op mn rug laat groeoen komt het uiterlijk redelijk over één. Mocht mn moeder niks meer hebben hangen wat aangepast / vermaakt kan worden, ga ik als assasin. Zo'n jurk kost ontzettend veel geld wil je een beetje mooie stoffen willen gebruiken. Geld heb ik wel, tijd om als paspop te staan ook. Maar vind t ontzettend zonde om een jurk te laten maken voor een eenmalig iets. De stoffen alleen al kunnen samen al 100 euro kosten of zelfs meer en dan krijg je alle afzetbanden, linten, manchetten en overige spul er nog bij. Dan is assasin makkelijker :')

Zeg t wel ff op tijd, want dan kunnen we een bwetje rekening houden met karakters

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:35

Suusje92 schreef:
Rena100 schreef:
Oud? Oud?! Ik ben verdorie al 26, die 30 komt nu wel erg dichtbij hoor!

Trouwens, even een leuk nieuwtje: ik heb gewoon VIP kaarten gewonnen voor de wereldruiterspelen in Normandië! Daar ga ik dus a.s. dinsdag naar toe!

Ghehe oma ♡

En bedankt.... :')

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 14:48

Ik word ook al oma genoemd hoor, maar dat komt omdat mijn knie te vergelijken is met die van een 80 jarige XD

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:08

Ja ik ga me make-up anders doen!

Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:15

Dat is wel heeeel gaaf Suus!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:16

Cynn schreef:
Dat is wel heeeel gaaf Suus!

Dacht ik ook, alleen dan doe ik m nog wat extremer maken :P

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:17

Ja de make-up moet ook heel overdreven aangebracht worden, anders komt t niet goed uit op de foto :)

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:26

Vriendlief zal wel denken dan, van wtf suus, doe t rustig XD

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:37

Suusje heb je dat zelf gedaan?
Erg mooi
En inderdaad voor foto's moet je make up feller aanbrengen en niet al te veel glans want dat wordt door een foto nog versterkt.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:43

MMares schreef:
Suusje heb je dat zelf gedaan?
Erg mooi
En inderdaad voor foto's moet je make up feller aanbrengen en niet al te veel glans want dat wordt door een foto nog versterkt.

Nee heb het van internet haha

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:46

Haha, ik krijg het idee dat ik m'n ''kindertijden'' kwijt raak :P
Straks ben ik jong volwassene :P

Gave make-up !
heb nog geen idee wat voor make-up bij Alsoomse past.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:48

het kon hé, want die vorige foto dat je poste had je wel zelf gedaan dacht ik en dat vond ik ook zeer mooi.

Ik ga deze wel even onthouden voor inspiratie.

Ik hoop dat de datum me past en dat ik toch kan regelen voor de make up te komen doen. Zou er erg graag bij zijn. Vriendlief (fotograaf) vond het een super thema trouwens en vond het jammer dat het zo ver is, de inschrijvingen vol zijn en hij nog niet op voorhand zijn agenda weet qua shoots

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:48

Wauw, gaaf idee. Kan er nog iemand mee doen?! *\o/*

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:51

StillAngel schreef:

Ja als je met paard wil komen, ben je verzekerd van een plek, kan je alleen als model dan kom je op de reserve.

Ik ben BTW bezig met een Weebly pagina die ik dagelijks bijwerk, als dat nodig is met de informatie. De link ervan komt in me onderschrift te staan en ik ga vragen of ik het begin mag aanpassen zodat alles ff duidelijker is weer.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:53

Suusje92 schreef:
StillAngel schreef:

Ja als je met paard wil komen, ben je verzekerd van een plek, kan je alleen als model dan kom je op de reserve.

Ik ben BTW bezig met een Weebly pagina die ik dagelijks bijwerk, als dat nodig is met de informatie. De link ervan komt in me onderschrift te staan en ik ga vragen of ik het begin mag aanpassen zodat alles ff duidelijker is weer.

Ik wil mij graag aanmelden als model (heb geen eigen paard) of fotograaf, maakt mij niet zo uit want ik sta toch reserve. :Y)

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 15:56

Nou als model ben je verplicht door te geven als welk karakter je gaat, dan kan je ook niet meer veranderen naar fotograaf. Sta je fotograaf, kan je niet meer veranderen in model. Dit omdat ik anders zoveel wisselingen krijg en waarschijnlijk op het aller laatste moment en ik hier dus totaal geen zin in heb. Als je het begin van het topic leest, staat het lijstje dat je naar mij toe kan sturen met hoe en wat. Kom je als model, kijk dan goed of jouw karakter nog beschikbaar is of niet. Geen karakter of volledig ingevuld lijste? Geen geldige aanmelding.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:04

Ik vind de make-up wel erg gaaf zo Suusje!
Ik ben klaar met mijn idee uittekenen voor de barbie, alleen de capuchon moet ik nog even nakijken aan de hand van iets anders, en dan kan ik uitproberen of mijn ideeën qua kostuum inderdaad haalbaar bleken. Het onderste deel in ieder geval wel denk ik, alleen het topje wordt wat ingewikkeld. Met een beetje geluk kan ik jullie eind volgende week een foto laten zien van een mini-prototype van mijn kostuum (alleen wel met verkeerde kleuren :') ).

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:56

Mijn makeup wordt simpel, alleen zwarte warpaint op gezicht, armen en ribben en misschien dat ik nog iets met blauwe oogschaduw doe ondat Ratonhnhaké:ton blauwe ogen heeft, maar ik geen kleurlenzen in ga doen waarschijnlijk(k heb nu een bril, misschien als ik tegen die tijd lenzen hebn dat ik het dan nog een keer overweeg).

0152141488, Alsoomse is ook native toch, net als Ratonhnhaké:ton? Misschien kan jij ook iets met warpaint doen? :D

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 17:39

Ik zie haar met name langs komen met alleen zwaar aangezette ogen, hoewel er ook wel wat te vinden is met een soort warpaint. Ben benieuwd hoe je het oplost!

Ik heb vandaag deze ketting besteld. Iets dergelijks zelf maken vind ik toch te ingewikkeld, en deze past qua ontwerp enzo bij wat ik wil. Nu dus nog het mini-prototype afmaken, en dan is het toch echt 'voor het echie' maken. Wapens doe ik niks mee, wordt niet praktisch. Alleen nog een oplossing bedenken voor het gebrek aan hidden blade, maar dat zou wel moeten lukken.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:06

Die ketting heb ik ook al een tijdje, draag hem alleen nooit omdat hij erg groot en lang is..

Gordy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:10

Na mijn ouders heeeeeeeeeeeeeeel lief te hebben aangeken mag ik Mee met mijn paard! , die aanmeldingen stonden nog open toch ? Ik heb een fjord en zou dan graag als ezio Uit 2 of brotherhood willen , kostuum kan ik regelen/maken , ben vrij handig , moet lukken ! Ik ga me zo even opgeven via pb ! Tuig kan ik eventeel ook wel afstemmen op assassins creed , dat is niet zo moeilijk !