Ik voel me soms ook behoorlijk oud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Summerfly schreef:Lillian, als wie/wat ga je?
Lillian__ schreef:Summerfly schreef:Lillian, als wie/wat ga je?
Lucrezia. Als ik mn haar weer tot ver op mn rug laat groeoen komt het uiterlijk redelijk over één. Mocht mn moeder niks meer hebben hangen wat aangepast / vermaakt kan worden, ga ik als assasin. Zo'n jurk kost ontzettend veel geld wil je een beetje mooie stoffen willen gebruiken. Geld heb ik wel, tijd om als paspop te staan ook. Maar vind t ontzettend zonde om een jurk te laten maken voor een eenmalig iets. De stoffen alleen al kunnen samen al 100 euro kosten of zelfs meer en dan krijg je alle afzetbanden, linten, manchetten en overige spul er nog bij. Dan is assasin makkelijker
StillAngel schreef:Wauw, gaaf idee. Kan er nog iemand mee doen?!
Suusje92 schreef:StillAngel schreef:Wauw, gaaf idee. Kan er nog iemand mee doen?!
Ja als je met paard wil komen, ben je verzekerd van een plek, kan je alleen als model dan kom je op de reserve.
Ik ben BTW bezig met een Weebly pagina die ik dagelijks bijwerk, als dat nodig is met de informatie. De link ervan komt in me onderschrift te staan en ik ga vragen of ik het begin mag aanpassen zodat alles ff duidelijker is weer.