ik weet niet wat de mensen graag willen zien qua haar, maar als we voor de romantische sfeer gaan, dan ja niet banketstaaf bedoelt, ik kan het wel zelf. no heat curls en wat sea salt spray in mijn haar.
Ja maar daarom is het dan wel fijn om te weten voor mij. Want ik ga dan niet die dag vrij houden als op het laatste moment toch niemand wil
Twilight
Geplaatst: 07-09-14 17:49
want wat willen de fotograven zien qua make-up? want daar heb ik niet bar veel kaas van gegeten namelijk. ik kan een simpele naturel oog met een winged eyeliner, maar daar houd het snel op :p
Gezien de planning denk ik niet dat het nodig is dat je de hele dag vrijhoudt. Als we om 11 uur beginnen dan is het denk ik de bedoeling dat daarvoor haar, make-up en kleding klaar is of zie ik dat verkeerd. Dan zou het dus alleen om de ochtend gaan.
Ja maar we zouden toch samen rijden? en de fotos duren toch ook eventjes?
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-14 18:37
@xliannezorro ik snap je punt. het duurt tot een uurtje of 1 - 2 ik snap goed dat je "dan ook wel wt anders te doen hebt" Het nadeel is dat er natuurlijk geen stroom is op locatie.
@Sure_lee jaa het is de bedoeling dat we om 10 uur verzamelen dan (voor de genen die meerdere kleding stukken mee hebben) gaan kijken wat die gene aan doet, en daarna klaar maken om te beginnen.
Ik ben vanmiddag ff het bos in gegaan en heb 2 locatie's op de foto gezet. Ik zal ze vandaag of morgen even plaatsen. De ene locatie is veel heide (die mooi in bloei staat) met wat bomen er om heen enzo. (kan de auto op een zandpad geparkeerd worden) De andere locatie is met water, wat hei en bos maar er staan wel bordjes met kwetsbaar gebied. Dus ik weet niet als de boswachter er blij mee is als wij daar in gaan haha! (de auto's kunnen ook op een zandpad geparkeerd worden, en is dan ongeveer 300 m lopen naar het punt)