In de app zegt risje dat ze pb's heeft gestuurd en steeds maar een paar reacties krijgt.. Maar als ik hier lees zijn er ook mensen die hun tel nr wel gestuurd hebben maar evengoed niet aan de groepsapp toegevoegd zijn..
magda_90
Geplaatst: 23-09-14 17:57
Ik heb nooit een pb ontvangen en snap ook niet waarom het perse in een whats app groep moet in plaats van dit topic.
Heb haar al op het topic gewezen maar ze zegt dat ze geen tijd heeft om hele dagen het topic bij te lezen, dus ja..
magda_90
Geplaatst: 23-09-14 18:05
Nouwja zeg. Dit overtuigd mij niet bepaald ervan dat er zondag een goedlopende meeting gaat komen op deze manier.
Of Risje moet haar verantwoordelijk nú gaan nemen, of iemand anders neemt het over of we kappen het af, is mijn voorstel dan. Ik ga niet tot zaterdagavond in spanning zitten of het door kan gaan of niet, want ik besteed liever mijn dagen functioneel.
Tigress
Geplaatst: 23-09-14 18:07
Globaal lezen is niet zo moeilijk hoor, en dan gewoon even op de belangrijke stof ingaan zodat degene die meehelpen om de fotomeeting te laten bestaan duidelijkheid te geven.. Ik heb inderdaad ook geen pb's verder gehad
Ik wil op zich wel het stokje overnemen indien nodig Dan stuur ik vanavond alle modellen en fotografen nog even een bericht om nou precies te weten wie er mee gaan en wie niet. Maargoed, dat is natuurlijk alleen als Risje dat liever heeft
Jolliej
Geplaatst: 23-09-14 18:08
Ik heb ook helemaal geen PB gehad, vind het zeer slecht dat het alleen via Whatsapp gaat waarin de helft helemaal niet in staat. Als je het mij vraagt laat het dan iemand anders overnemen, dat wij tenminste ook wat plezier kunnen hebben zondag...
Tigress, qua planning wil je ook helpen hoor, ik vind dat altijd wel een leuk klusje namelijk.
SummerRemedy
Geplaatst: 23-09-14 18:11
Ik wil eventueel ook wel helpen met de organisatie. We kunnen afspreken dat als Risje vanavond voor een bepaalde tijd niet gereageerd heeft, Tigress pb's gaat sturen zodat we iets kunnen regelen met degenen die nog wel willen?
Als iedereen daarmee instemt, vind ik dat een goed plan. Laten we eerst inventariseren met hoeveel we zijn zodat we kunnen kijken of het nog rendabel is.
Tigress
Geplaatst: 23-09-14 18:15
Klinkt goed, gooi het voor de zekerheid ook maar even in de whats app als Risje hier dan niet bijleest Als jij zou willen helpen met de planning Magda, dan graag
Dan is de pc hier al afgesloten i.i.g. Als je op whats app kunt, kun je toch ook via je internet browser naar bokt toe? Ik vind het persoonlijk allemaal maar heel raar, het topic loopt al een hele poos en het wil maar niet draaien. Wil Risje het überhaupt nog doen?
Waarom blijft die groep gewoon doorgaan als er zo vaak aangegeven is dat niet iedereen erin zit? Waarom is er überhaupt een groep terwijl het een Boktmeeting is en er een topic voor is? Ik begin nu oprecht te twijfelen of ik nog wel mee wil met een dergelijke organisatie die het schijnbaar allemaal via de app wil bespelen en niet via het topic...
Ze had de groep aangemaakt voor de dag zelf en voor de gezelligheid. Weet iemand hoe ik een excelbestand op bokt kan delen? De ochtendgroep is iig van 10 tot half 1 en de middaggroep van kwart voor 1 tot kwart over 2. De modellen moeten nog ingedeeld worden in ochtend- en middaggroep, adh van hun voorkeur..
magda_90
Geplaatst: 23-09-14 19:33
Heel gezellig als er maar een paar mensen in zitten en niet de hele club, laat staan dat ooit iedereen uitgenodigd is.
Ik ben benieuwd of iedereen er dan uberhaubt wel op staat, als niet alles uit het topic gevolgd is... Ben het wel met Magda een, het is een boktmeeting, beetje rare manier om zo te doen, maar goed, kan er wel over door zeuren, maar heeft ook weinig zin natuurlijk. Ben benieuwd naar het schema...