Dames, ik moet me helaas ook afmelden. Doe het liever niet maar het kan even niet anders.
Wij hebben een onwijs leuk huisje gezien en die willen we graag bezichtigen. Maar omdat mijn vriend door de weeks in Enkhuizen aan het werk is kon het alleen op Zaterdag en 6 september was de enige dag die nog kon dus dat vind ik helaas toch wel iets belangrijker.
Sorry ik had graag mee gegaan! Hoop dat jullie een leuke meeting hebben en alvast veel plezier!!
Dit is ook mijn eerste fotomeeting. Ik neem trouwens wel iemand mee die kan helpen met zadelen, vasthouden, aandacht trekken ect. Dat is wel makkelijk toch?
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-14 23:50
Jammer Inge! Helemaal handig Kirsten! Morgen komt het nieuwe schema
Ik heb er zin in! Dit is ook mijn eerste meeting. Ik zal dan samen met Luna komen op de fiets.
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-14 18:45
LOVESUSHI schreef:
Fotografen Elin | website Ilse Luna | website Amy Meyonda Kelly
Modellen Naam | wat wil je naast portret Bente | Jasmijn | Kirsten | Louise | Dlientjuh | Paulien | Leonie |
Reserve: Nikki | Daniantje | Cashmira |
Ik wacht even het antwoord van Nikki & Daniantje af voor de modellen. Als zij gereageerd hebben, maak ik een nieuw schema omdat ik hem niet heb opgeslagen en er klopt niks meer van. Zouden alle modellen deze quote willen quoten en het wat naast portret in willen vullen achter het streepje naast je naam, er is namelijk een kans dat er nieuwe groepen komen. Bente blijft sowieso in de tweede middaggroep i.v.m. werk.
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-14 09:48
Ik ben even bezig met PB's versturen naar de modellen, willen jullie hier z.s.m. op reageren, dan kan ik een schema maken
edit: PB voor de fotografen komt er ook aan.
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-14 10:58
Ik heb even een mailtje gestuurd naar de mogelijke eigenaar van de grote parkeerplaats, dus daar hoop ik z.s.m. wat van terug te krijgen.
edit: groep 3, dus om +- 14:00 uur worden : Jasmijn, Bente & Paulien, omdat dit de niet-rij groep is, Paulien mocht je kunnen rijden, neem je zadel gewoon mee er is in deze groep nog tijd voor andere dingen!
we hebben 6 fotografen en 7 modellen. Dus dat is raar? Ik ken iemand die wel mee wilt.
LOVESUSHI
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-14 18:42
Er komen nog 2 modellen bij, die moeten even kijken hoe en wat, anders heb ik sowieso nog wat achter de hand, maar als een reserve niet kan, vraag ik natuurlijk eerst cashmira, want die is derde reserve. De modellen komen per drie naar het bos. De fotografen worden in groepjes gedeeld van twee. Er heeft ook een voorbeeldschema gestaan twee pagina's terug, tot er afmeldingen waren. Dus nu ga ik de groepjes even opnieuw indelen!
edit: 1 pagina terug.
Ilse_C
Geplaatst: 23-08-14 22:02
DShots schreef:
Mag ik vragen wie Ilse is?
Present! Sorry, ik was bijna een maand aan het werk in Frankrijk en heb totaal geen internet dingen bijgehouden
Voor mij is het nog even onzeker of ik mee kan, dat hoor ik deze week!
Meewerken op een Nederlandse camping met eigen manege. Zorgde voor alles met betrekking tot de paarden Dus voeren, mesten, op/afzadelen, ponyritjes, kinderlessen, ponywassen, zelf rijden, etc. Heel afwisselend!