Oooh dan rij ik met jou mee Ik zit mijn moeder een beetje te porren om ook mee te gaan als fotograaf! Morgen zal ik nog eens vragen of ze nu wil of niet
Higoma145
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-14 00:11
hoi allemaal! bij deze een nieuw en het aller laatste wijziging in de planning!
om dat er toch best een aantal mensen in tijd nood komen beginnen we niet om 19:00 maar om 18:30 verzamelen!
ik ben er al om 18:00 om een cirkel klaar te maken!
ook is de verzamel locatie veranderd! ik kreeg door dat je vanaf de huidige verzamel plek geen ruiterpaden hebt naar het strand! dus lees het goed door en zorg dat je op de goede plek staat! (iedereen ontvangt nog een pb met de definitieve planning!!)
Locatie? oostkapelle duinweg 115 4356 GA Oostkapelle
Parkeren!
dit is de definitieve plek waar we verzamelen!!
Wanneer ? 30 juni!
Hoelaat? we verzamelen om 18:30!! geen opwarm foto's meer in het bos dus!
Samsie - Lisa_H - Mkr_78 - Evelyne - AZNlady - ? meld je aan!! - ? meld je aan!!
het schema!!
portret fotos! de portret foto's hebben 7 rondes! iedere ronde is 10 minuten!
losgooi/longeer foto's schema ieder paard die aan de longe/los gegooid word, heeft 5 minuten de tijd om door alle fotografen gefotografeerd te worden!
Rijschema het rijden gebeurd in 2 groepen! dus ook 2 rondes! iedere ronde is 15 min, je rijd dus intotaal (indien mogelijk) 30 min!
Tijdschema!
Wat het zadelen betreft! we vertrekken te paard naar het strand! ik zorg dat er een groot doek ligt voor tuigage en dat word bewaakt!
even over het losgooien, ik zorg voor een longe en longeerzweep, maar het is niet de bedoeling dat de paarden echt flink opgejaagd worden! denk aan de veiligheid!
ik zal zorgen dat er een nette ring staat!
de paarden die losgegooid zijn kunnen mensen vast opzadelen! dat scheelt tijd en maakt dat het vlot blijft lopen!
na de groeps foto is om 21:30 , samsie zorgt voor een statief! na de groeps foto vertrekken we direct ri
dit is het definitieve schema! ik hoop dat het een leuke avond word!
even voor iedereen nog! geef allemaal even een punt van herkenning aan, zodat het wisselen wat makkelijker gaat!
ook kan ik, als jullie het fijn vinden, zorgen voor hooi, voor als de beesjes even een momentje niks te doen hebben oid! maar ik weet niet of dat wel of niet handig is!
jullie krijgen dit laatste schema allemaal nog via de pb door!
Laatst bijgewerkt door Higoma145 op 27-06-14 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Je kan een fluitje meenemen voor het wisselen. En diegene die de zadels bewaakt, de tijd in de gaten laten houden en dan telkens laten fluiten voor het wisselen. Het is maar een idee
Samsie
Geplaatst: 27-06-14 00:18
Je moet nog even laten weten hoeveel tijd we per model hebben.
Higoma145
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-14 00:18
goed plan! ik zorg voor een fluitje of een belletje!
Ik zelf ben te herkennen aan een friesje met barok tuig!
maria1991
Geplaatst: 27-06-14 09:01
En ik heb gewoon een raar paard wat waarsch stom doet Donkerbruin vier witte pootjes. Boktnaam is maria1991- je raad het al: echte naam dus maria.
Schemas zijn nu super helder Gos, ziet er echt goed uit. Je hebt er veel tijd in gestoken! Bedankt Locatie is ook handiger hier lijkt me. is ook bijna niet fout naartoe te rijden en altijd parkeerplaats (en na 19.00 niet meer betaald parkeren )
Mij kun je herkennen aan mijn piercings en tattoos. Wss loop ik naast een raar paard dat wss stom doet xD
Annick
Geplaatst: 27-06-14 11:08
Hi Meiden meld me hier even ! Hoorde van Evelyne dat jullie fotograven missen voor de shoot maandag avond ! mocht er niemand zich aanmelden wil ik jullie wel uit de brand helpen , ik hoor dan wel via Evelyne hoe en wat !
Annik!! Wouw als dat zou kunnen zou het enorm fijn zijn! We missen er namelijk 2 dus als jij een gaatje op zou willen vullen!! Zou ik mega blij mee zijn!
De info wil ik evt wel naar je pben !
Annick
Geplaatst: 27-06-14 12:40
gossa4ever schreef:
Annik!! Wouw als dat zou kunnen zou het enorm fijn zijn! We missen er namelijk 2 dus als jij een gaatje op zou willen vullen!! Zou ik mega blij mee zijn!
De info wil ik evt wel naar je pben !
ik kom wel samen met Maria en Evelyne mee , komt helemaal goed
Simone_Foto
Geplaatst: 27-06-14 12:40
Als je me nummer stuurt in pb kan ik nog contact houden mocht ik last minute ook nog kunnen
maria1991
Geplaatst: 27-06-14 14:51
Kijk daar lees ik positieve berichten! Een foutje van mij is trouwens dat ik met Maryam met de trailer met zou rijden. Maar anders kan ik er ook wel met mijn auto achteraan rijden, dan kan ik jullie oppikken (en samsie ook). Echt fijn dat je back-up wil zijn, Annick! En nog gezellig ook!
annik, zouden we je misschien niet als back up mogen in huren maar gewoon echt als fotograaf? want dan heb ik er, als simone ook nog kan, precies genoeg!!