Het spijt me, ik weet hoe t is, maar jullie hoeven mijn foto's echt niet voor as weekend te verwachten.. Ik doe mn best hoor, maar school gaat voor
Ja ik heb een aantal (best wat) rijfoto's van je! Ga nu beginnen met het uploaden op mijn site, dus ze komen nu echt snel eraan!
A_man schreef:Ik heb nu van 3 de fotosBen wel heel benieuwd of iemand ook gelukte rijfotos heeft ( van daydream ) ik had alleen deze:
De meeste foto's (en de website) zijn af! Alleen van Goldwin en Evy (van Julia) komt er nog iets bij!De link is: http://www.eyafotografie.nl/evenementen ... -bergenbosPagina duurt even met laden, als je op de foto klikt kom je op het echte formaat en dan kan je hem opslaan
Heeft ook geen haast lieve fotografen Ben gewoon benieuwd haha Doe lekker rustig aan! Wauuuuw Eline prachtige foto's zitten erbij!
Het heeft eventjes geduurt Eline, maar ik heb nu de foto's van Dazzle gemaild.Van sommige mensen heb ik nog geen keuze doorgekregen, geven jullie dat ook nog even door ?
Gaaf Eline! Waren er geen foto´s gelukt met beide paarden?En Lara, bedankt, ze zijn gaaf!Ik ben nu al zo blij met de foto's die ik heb ontvangen
Eline een heel bijzondere site. Soms wordt de kleine foto in het groot Een heel andere foto dus ze allemaal klein en groot bekeken. Echter wel hele mooie foto's
@A_man en @Madelief88 Jullie hebben een PB met een linkje naar t album. Nog niet volledig, maar daar zal ik de rest ook toevoegen
Zo lekker ochtendje aan de foto's, nu even pauze en ik hoop vanmiddag nog 2 à 3 paarden te kunnen doen
Aaah leuk Lara, of bewaar je mij voor een ander dagje Waaaauw, ik vind die van Lot heeeel gaaf zeg. Echt prachtig, heeft iets dromerigs.Complimenten Lara, je gaat hard vooruit met je foto's!!