Maar ik heb wel een belangrijk iets, bij ons op stal heerst waarschijnlijk droes, vandaag de eerste paard gezien met de verschijnselen en Naomi heeft ook al tekenen er van. Hopelijk is het niet droes maar ik meld het wel alvast dat jullie ook allemaal je paard extra goed in de gaten houden, hopelijk valt het mee!
Ik zit met een probleem al sinds gister. Mijn lightroom is overleden, en de foto's staan op deze laptop. Nu heb ik gelukkig lightroom kunnen downloaden, alleen op mijn moeder's laptop. Ik heb echt van alles al geprobeerd, heel adobe verwijderd. Maar heb bang dat ik er iets in heb zitten in mijn laptop, waardoor ik het niet meer kan downloaden! Ik ga nu ook alleen de foto's doen, van de eigenaren die de foto's willen waar ik zeker weet dat ze gebruikt worden. Me moeder heb het liever niet natuurlijk, maar er is geen keuze. Ik heb nog wel 1 laptop staan, maar die is na een half uur al weer uit, en dat heeft ook voor mij haast geen nut meer. Ik ben al opzoek naar eventueel een tweedehands laptop, of gewoon een nieuwe aan te schaffen.
Ik hoop dat jullie een beetje begrip er voor hebben!
lovehaffie
Geplaatst: 07-07-14 22:54
Ik ben in elk geval super blij met alle foto's! Ik ga in de vakantie van mijn moeder even samen met haar zitten welke we eventueel nabestellen! Paar jaar geleden een foto nabesteld en die hangt vol trots in mijn woonkamer op canvas (1.00 x 1.25 groot!)
Wow die is gaaf en groot! Ik heb altijd moeite om keuzes te maken en daardoor ook geen idee welke ik uitvergroot wil en eigenlijk wil ik van alle fotografen iets bestellen omdat hun de moeite heb genomen om die foto's te nemen en ze ook allemaal zo mooi zijn!
Bij die meeting waren toen niet heel veel foto's van Wimbley gemaakt en deze sprong er zo erg uit! Deze meeting vind ik ook moeilijker dus even samen met me moeder maar kijken ze wilde zelf ook een foto dus is makkelijker!