Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 18:40

XxJustinexX schreef:
Maybritt90 schreef:
Ik ben een beetje de kluts kwijt.
Is er nou duidelijk een parkeerplaats waar we plek hebben, want ik ben geen ster met parkeren etc met trailer.
En kom met een merrie waar ik nog niet eerder alleen mee ben weggeweest en ze is erg alert en vlug.

Even uit de PB gevist :) Zit jij in de ochtend of middag groep?

Locatie paarden picknick
De paardenpicknick is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf de parkeerplaats van de geitenboerderij Ridammerhoeve. De locatie van de geitenboerderij is:
Nieuwe Meerlaan 4, 1182 DB Amstelveen.
De parkeerplaats ligt aan de overkant van de weg. Hier parkeren we de trailers, auto’s en fietsen.

Dit is de parkeerplaats waar we normaal zouden gaan. Alleen omdat het risico nu groter is dat het vol staat gaan we op een andere parkeerplaats toch? Marcato zou daar nog een route van geven.

Je kan het ook kijken op de plattegrond van het Amsterdamsebos (staat op de website) er is een parkeerplek bij een wc gelegenheid (die kiosk).
Dat ligt aan het evenementen terrein, boven de camping van het amsterdamse bos.

Ik kan helaas geen afbeelding uploaden, momenteel geen laptop tot mijn beschikking.

SternPhoto

Re: Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [22 juni]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:49

Ik heb geen idee waar t is, maar voor TomTom ook wel zo makkelijk

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:37

Huh? Nu snap ik er ook geen hout meer van.

Dacht dat je gezegd had dat we het even aankeken en anders naar die andere parkeerplaats toch? Moeten het wel even goed hebben nu want anders staat straks iedereen versprijd haha :')

Misschien handig om een even groeps app te maken in dit geval??? (voor de dag zelf)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:49

Groepsapp voor de dag zelf lijkt me sowieso handig. Mensen die niet bekend zijn in t bos gaan geheid n rondje rijden ofzo ;) Hadden we bij laatste meeting ook, waardoor we ruim half uur later begonnen dan gepland. Ik ga iig rechtstreeks naar de picknick toe, en ik vermoed Zoey en zijn eigenaresse ook.

Die bij het evenemententerrein is wel n stuk verder lopen overigens volgens mij. Die bij de geitenboerderij is wel de dichtstbijzijnde bij de paardenpicknick, dus lijkt me verstandig dat XxJustinexX daar in ieder geval probeert te parkeren, gezien ze al aangaf niet te ver te kunnen lopen...

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:54

De parkeerplaats die ik bedoel is idd die bij het evenementen terrein en dat kioskje. En daarnaast zit nog een parkeerplaatsje. Ik zal zo de laptop even aanzetten en een plaatje maken.

Het lijkt mij het makkelijkst om de ochtendgroep wel naar de oorspronkelijke plek te laten komen. En de middaggroep uit voorzorg naar de ander. Maar dat is uiteraard aan TS om dat te beslissen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:00

Maar is het niet gewoon handig dat de middag gewoon eerst kijkt of er op de oorspronkelijke plek plaats is, en mocht het niet zo zijn, die naar de andere plek rijden?

In ieder geval, hoop ik dat we zowieso waar dan ook gehaald kunnen worden want ik ga keihard verdwalen anders :')

@Nizzie Dus jij komt het zadel halen? Dan reken ik daar op!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:04

Dat kan natuurlijk sowieso, eerst kijken op de oorspronkelijke plek en anders door naar die ander.

Dan is een groepsapp wel even makkelijk, zodat alle middagmodellen kunnen aangeven waar ze geparkeerd hebben.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:15

Plaatje komt eraan hoor. Ben er nu mee bezig. Moet m ff duidelijk krijgen.

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:42

Hierbij dan mijn geïmproviseerde plaatje. Helaas lukte het me niet om een satelliet foto te kopiëren en plaatsen.

Afbeelding

P1 = parkeerplaats bij Geitenboerderij
P2 = parkeerplaats bij Evenemententerrein en kioskje
P3 = parkeerplaats (ietwat verscholen tussen de bomen)

Rechts bovenaan het plaatje zie je een cirkel waar de meeting plaatsvindt. Als je op Google maps kijkt, zie je hier ook een cirkeltje, dat is de picknick plaats.

Vanaf P2 en P3 lopen ook gewoon ruiterpaden (onder de weg door) zodat je bij de meeting locatie kunt komen.

Hoop dat dit wat duidelijker is?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:46

Zo das een end lopen.
Van alle parkeerplaatsen.

Vandaag door m'n rug gegaan dus kan niet zo ver lopen zonder dat ik door de grond zak

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:03

Nou, 2 en 3 zijn dus niet zo ongeveer even dichtbij.........

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:06

Marcato schreef:
Hierbij dan mijn geïmproviseerde plaatje. Helaas lukte het me niet om een satelliet foto te kopiëren en plaatsen.

[ Afbeelding ]

P1 = parkeerplaats bij Geitenboerderij
P2 = parkeerplaats bij Evenemententerrein en kioskje
P3 = parkeerplaats (ietwat verscholen tussen de bomen)

Rechts bovenaan het plaatje zie je een cirkel waar de meeting plaatsvindt. Als je op Google maps kijkt, zie je hier ook een cirkeltje, dat is de picknick plaats.

Vanaf P2 en P3 lopen ook gewoon ruiterpaden (onder de weg door) zodat je bij de meeting locatie kunt komen.

Hoop dat dit wat duidelijker is?

Voor n satelliet kaartje met parkeerplaatsen en ruiterpaden enzo erop kunnen mensen de link gebruiken die ik eerder in dit topic al heb gepost! Vanaf P1 is het denk ik 10 minuutjes lopen max. P2 is inderdaad wel een stukje verder.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:10

Is er niet een plek dichterbij ? Anders ben ik al kapot voordat ik moet beginnen.
En als p1 vol zit moeten we naar 2/3. Maar zoals ik dat zie is t 3 keer verder lopen dus 30 min lopen denk ?

Edit p2 is bij arena ? Want dan is t ruim 30 min lopen naar geitenboeserij heb t al uitgeprobeerd was helemaal kapot en moest nog terug lopen

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:15

Neej, P2 is niet bij de Arena, die zit aan de oostkant van het bos. Deze zit net aan de andere kant van de ring... Ik schat 15-20 min lopend...(2 en 3)....
Dichtstbijzijnde is echt die bij de geitenboerderij (P1 in t eerder genoemde kaartje).

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:15

Oke ik hoop dat t niet te ver lopen is dan ik hou dat niet vol

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:20

Volgens mij is er geen parkeerplaats dichterbij. Tenzij de locatie van de meeting anders wordt. Maar daar hebben we geen toestemming voor?

Ik heb alleen t plaatje geplaatst met de parkeerplekken die ik weet. Verder moet TS beslissen wat we doen natuurlijk.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:30

Maar P1 was nu toch goed? Gingen toch kijken of het daar ging passen? Dus elvira ik denk niet dat jij veel verder zal hoeven staan aagezien jullie er sochtends al zijn.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:47

Ja klopt maar festival hangers zijn er al vroeg. We zullen t zien

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:57

Het festival is helemaal aan de andere kant van t bos.... dus dat zal in de ochtend echt wel meevallen..

denk dat degene die zo vroeg zijn zo dicht mogelijk bij t festival gaan staan en niet aan de andere kant van t bos :')

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:06

Ohja das waar

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 11:22

De afstand valt mee. Het lijkt veel verder op het kaartje.

De afstand die we de vorige meeting hebben gelopen, dat is het nu ook ongeveer. Misschien wat dichterbij, plus we hoeven geen heuvel op.

Ik zal zo snel mogelijk even een groepsapp maken. Ik heb alleen geloof ik nog niet van alle modellen het nummer. Dus als diegene die t nog niet verstuurd hebben dat nog even willen doen.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:37

Marcato schreef:
Marcato schreef:
Wij parkeerden altijd op een andere plek, redelijk dichtbij. Als je vanaf de Bosrandweg de Nieuwe Meerlaan oprijdt (dus vanaf de rotonde), dan heb je bij de eerste weg aan je rechterhand een parkeerplaatsje. Ligt vaak in de schaduw. Tevens heb je een stukje verder ook plaatsen. Die kun je zien vanaf hier. Daar staat een soort kiosk/huisje tegenover.

Geen idee of dat het evenementen terrein is. Tot voor kort was het braakliggend terrein. In maart is hier de TREC voor t eerst gehouden. Het is daar aan de kant waar de ruiters van Wennekers het bos ook in gaan.

Dat zou top zijn voor mij. Ik heb een 3 jarige dus kan nog niet rijden vanaf Wennekers. Lopend naar de geitenboerderij is heel ver (denk 1 uur). Dus wou anders al met de trailer gaan, maar ze is nog nooit alleen op de trailer geweest. Naar het radarterrein kan ik makkelijk lopen met haar, dat is een klein half uur.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:44

@gabon

Dat is een optie qua parkeren hé! De meeting vind gewoon plaats bij de geitenboerderij dus op de originele plek

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 21:54

Idd, de meeting plek ligt wel redelijk dichtbij de geitenboerderij. Dus toch nog wel een aardig stukje vanaf jou.

Bij het evenementen-/radarterrein is dus een 2e en 3e parkeerplek.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:39

@Lois, is het handig om twee groepen voor de app te maken? Ochtend- en middaggroep?

Ik zal je mijn telefoonnummer pb-en :)