In plaats van Dexter (valk welsh) kan ik eventueel ook Senna (zwarte welsh) meenemen. Senna staat sinds woensdagavond bij mij op stal. Het zal voor Senna dan alleen om portretfoto's gaan, aangezien ze nog onbeleerd is (voor de wagen tenminste).
Senna mag wat mij betreft ook aangezien ik Dexter al eens voor de lens heb gehad. Maar kan me voorstellen dat de andere fotografen Dexter graag voor de lens zien verschijnen! Ze zijn beide super leuk!
Devica en jij hebben idd beide Dexter al eens voor de lens gehad, vandaar dat ik dacht, misschien is het voor jullie ook wel leuk om dan een andere pony op de gevoelige plaat vast te leggen.
Senna is nog wel wat in overconditie ... Maar we hebben nog 2 weken om te lijnen, haha.
Wat mij betreft mogen de fotografen stemmen, maar in principe had Dexter een groot aantal stemmen, wat wel aan geeft dat men toch graag hem (nog eens) op de foto wil zetten
Mag van mij ook beide! Haha, ik heb wel voorkeur aan Dexter, maar Senna is ook leuk. Als het toch alleen portetfoto's zijn kunnen ze in principe beide mee. Maar ik weet niet of dat eerlijk is tegenover degenen die nu reserve staan om eerlijk te zijn. Gewoon uberhaubt om zomaar een ander mee te nemen is misschien niet eerlijk tegenover de andere, maar weet ik niet?
Vandaar mijn berichtje Heb Senna sinds woensdag. Was al van plan Dexter mee te nemen, maar wil Senna ook best voor een andere shoot opgeven hoor. No problemo!
Uiteindelijk heb je wel een punt Jolliej... Eerste spontane reactie is inderdaad neem maar mee! Maar inderdaad er zijn ook nog mensen, die op de reservelijst staan en zij willen ook graag komen. Goed idee Fenny om Senna voor een volgende fotomeeting op te geven! 6 juli in het Drents Friese Wold?
Zal kijken of dat lukt Christina Senna heeft nog niet zo vaak op de trailer gestaan. Ging mij er meer om met Senna dat het achteraf misschien sneu zou zijn voor de fotografen als ze liever een zwarte ipv valk voor de lens hadden gehad. Het 'had ik dat eerder geweten'-effect haha.
Inderdaad liever wat koeler qua temperatuur en van fel zonlicht krijgt je ook harde schaduwen op de foto. Als het maar droog is en niet te donker weer.
Ik heb dit weekend een eigen georganiseerde meeting en hoop toch echt dat het niet zo dodelijk heet wordt als bij een meeting van mij vorig jaar in juli.
Wat betreft het parkeren, dit wordt zeer waarschijnlijk op de Dokter Kijlstraweg 1 9062 Oentsjerk. https://www.google.nl/maps/@53.254306,5 ... 9Wg2Vw!2e0 Hoop dat deze link het doet. Ik moet nog even kijken hoe het er IRL uit ziet, maar van horen zeggen is er ruimte genoeg. Is wel eventjes lopen naar het bos, dus wees op tijd
Ik zal proberen te zorgen voor een grote ton met water, zodat de paarden tussendoor even kunnen drinken. En de koelbox meenemen voor ons drinken Ik neem wel de bezem en een schep mee voor het opruimen van de mest, maar zouden jullie het in de eigen trailer mee willen nemen? Vuilniszak voor papiertjes, zakjes enz. komt ook mee
Dribbelkont
Geplaatst: 08-06-14 00:10
wij hebben er zin in!!! daar is plek zat voor de trailers.
1 voordeel ik kom rijdend dus in ieder geval 1 trailer minder
Klopt, er komen 'maar' 5 trailers in totaal. Staat het toch minder vol en zijn we met zn allen iets minder de bosgangers tot last. Er is wel dorpsfeest in Oudkerk, maar door hier te parkeren zitten we aan de rustige kant en in het bos hebben we er sowieso geen last van.
Begreep dat als er iemand uitvalt ik reserve ben? Als dat gebeurd, zou iemand me dan een berichtje op facebook (staat op mijn profiel) willen sturen? Ik kijk niet heel vaak op bokt.