Hier staan de foto's met groot watermerk op. Je mag er 5 uitkiezen en die krijg je goed bewerkt en met bovenstaand logo. Hiernaast krijg je nog de eerder getoonde foto meegestuurd. Mag via het contact formulier op mijn site, mag via PB
Voor de rest heb ik nog niets gehoord van Wolfopdetop en van het baasje van Esprit qua welke foto's ze willen hebben. Dorien heeft die van Epona al helemaal af binnen!
De foto's van Marano worden nu geupload. Ze zijn met bovenstaande regels te bestellen op dezelfde link als hierboven
Onderhand zijn bij mij de foto's van Biscaja, Epona en Fenomeen besteld en die zijn ook al geleverd. Ik zal proberen morgen de laatste twee modellen af te krijgen!
eline95enile
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 10:50
Ik heb de ochtendgroep (Fenomeen, Marano, Priscella en Mina) af! De foto's zijn te vinden op: Eya Fotografie
Let op: duurt even voordat de pagina volledig geladen is, ga hier nog aan werken. Als je op de foto klikt zie je hem op origineel formaat. Deze kan je dan gewoon opslaan met de rechtermuis toets.
Nog even een foto die ik toch wel leuk vond:
Foto's van de fotografen komen er ook zo snel mogelijk aan
Hier staan de foto's met groot watermerk op. Je mag er 5 uitkiezen en die krijg je goed bewerkt en met bovenstaand logo. Hiernaast krijg je nog de eerder getoonde foto meegestuurd. Mag via het contact formulier op mijn site, mag via PB.
Onderhand hebben Epona, Esprit en Fenomeen hun foto's binnen. Ik heb nog niets gehoord van de baasjes van Roos en Farousha. Voor Marano zijn de foto's uitgekozen en moet ik alleen nog een email adres ontvangen voor het verzenden.
eline95enile
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-14 20:22
De foto's zijn klaar! Van Bisjaca heb ik helaas alleen rijfoto's omdat ik op het moment van de portretfoto's bezig was met Dorien haar paardje. Als het goed is staat verder wel iedereen er op De rest van de foto's staat op: Eya Fotografie
Let op: duurt even voordat de pagina volledig geladen is, ga hier nog aan werken. Als je op de foto klikt zie je hem op origineel formaat. Deze kan je dan gewoon opslaan met de rechtermuis toets.
En dan heb ik wel nog een aantal fotografen erop staan: