Als ik wat tijd tussen het leren door vindt dan probeer ik ze deze week af te maken!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-14 09:04
Vind het wel een leuke blik.
Het hoeft echt niet binnen een heel korte tijd af te zijn hoor. Binnen 5 /6 weken zou wel leuk zijn.
Ik ga straks ook nog wat foto's hier neer zetten, als ik weer foto's kwijt kan op photobucket. Even rond gekeken, ook naar flickr.com, maar vind phortobucket wel erg fijn.
Oh dat red ik wel makkelijk Maar ik wil de modellen ook niet lang laten wachten
Ik gebruik zelf voor al mijn foto's flickr tenzij het er maar 1 is, dan tinypic (is makkelijker ) Ben benieuwd naar je foto's! Heb vroeger wel veel photobucket gebruikt, maar vind flickr beter van kwaliteit
Zo ik vind ook eindelijk een beetje tijd Ik bewerk de foto's niet heel extreem, mocht ik dit nog wel een keertje doen en het een geslaagde bewerking vinden voeg ik hem toe aan het album.
Gave foto's! Jis ga je nog een keer een meeting organiseren maar dan met een ander thema?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-14 22:54
Heel mooi Sylvana vooral 1 en 4.
Ik ga deze week ook nog even wat foto's hier plaatsen.
Hm, voorlopig geen meeting, ben nogal een koukleum Melissa, 4 modellen is mij wat te veel in de winter.
Wil wel heel graag nog iets met een grootse zwarte jurk en zware make up gaan doen. Badass queen ofzo. denk alleen niet dat dat een meeting gaat worden. Als er sneeuw gaat vallen wil ik dit deze winter gaan doen met 1 model.