Wauw Rosanne, ben blij dat jij je hebt opgegeven!! Je paste echt per-fect in het thema!
Ik ga even per model werken. Vanavond hele avond tijd gehad en vrijwel niets gedaan. M'n concentratie is ver te zoeken na zo'n lange werkdag Maar ik ben morgen vrij, dus komt goed!
Heel mooi Rosanne! Vond het ook echt een hele gezellige groep, en zonder het schema ging het eigenlijk perfect!
NatassJa
Geplaatst: 15-04-14 16:37
Haha ja, schema's zijn ondingen.
Rosanne is zo goed als klaar!! Let wel: van haar en Isabelle heb ik er meer dan de rest. Wij zijn nog wat langer doorgegaan nadat iedereen weg is gegaan. Vandaar de "extra" foto's! Ze heeft gelijk een soort spoedcursus: "Hoe sta ik model" van Isa gehad
Wauw wat een mooie foto's zijn er uit gekomen zeg !
valiantS
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-14 10:56
babli schreef:
Wat een mooie serie van Rosanne!
Wat is het ineens stil hier
Er wordt hard gewerkt , nog 2 combinaties en dan is de clinic klaar en kan ik komend weekend verder.
valiantS
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-14 17:36
Heb nog even met een foto gevochten maar het is gelukt zoals ik hem wilde . Had vooral hele nare schaduwen in het gezicht ....maar geloof dat het zo wel kan Heel ander sfeertje maar het heeft toch iets romantisch ! Ik ben toch wel heel blij dat ik die tulpjes bij me had
NatassJa
Geplaatst: 18-04-14 17:50
Oh die is heel leuk As!!
Ik heb geen tijd meer dit weekend, dus van mij voorlopig geen foto's meer. Héél misschien vanavond nog! Anders: Volgende week weer een nieuwe week
Ik was er mee bezig, maar ben niet geconcentreerd genoeg. Mijn bed roept te hard Ik ga proberen om dit weekend alles af te maken. Dan heb ik wel redelijk veel tijd!
Haai ik zal me hier ook melden het duurt echt nog even voor er van mij wat komt ik heb nog betaald werk liggen en dat gaat echt voor ik ben er mee bezig dus nog even geduld
valiantS
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 16:14
Zo echo !!!!
Ik heb voor de verandering maar wat foto's toegevoegd ! Miriam en Mandy heb ik nu in principe klaar , van Mandy heb ik er misschien nog samen met rosanne maar die doe ik het laatst. Foto's van Amy laat ik helemaal maar zitten , kind ziet eruit alsof ze een week met hoge koorts op bed heeft gelegen Het kost me echt een uur per foto om het een beetje mooi te krijgen welke visagist er ooit nog highlights durft te gebruiken voor een shoot en praktisch geen mascara ......
Een leerpuntje zullen we maar zeggen
Bekijk de foto's even via het download linkje anders is het helemaal drama! Link in mijn onderschrift .
babli
Geplaatst: 03-05-14 23:21
Heel erg bedankt voor de foto's! Je hebt er toch zeker nog wat moois van kunnen maken.
En dat is zeker een groot leerpuntje voor de volgende keer. !