Ik begreep van ella dat er nog maar 4 modellen zijn?
Ze heeft vandaag mijn jurk gepast, maar helaas hij was voor haar te klein. Ze heeft ook de jurk van londa gepast, maar ook die past niet. Ik kijk morgen of ik nog een goedkope jurk kan vinden, maar mocht dat niet lukken, kan ze natuurlijk niet mee. Ze heeft dan niets om aan te trekken
Dames, het weer voor zaterdag in Ouddorp is niet echt goed. Zo ie zo geen zon en flinke kans op regen.
Ik wil vast op voorhand zeggen, dat ik niet voor 3 modellen helemaal naar Ouddorp toe kom. Ik zit ruim een uur in de auto en ben dan langer onderweg, dan dat ik daar bezig ben.
Ik kijk het nog even aan, of er nog modellen bij komen.
Tot nu toe blijf ik optimistisch en gaat het in mijn optiek door we hakken morgen of vrijdag gewoon definitief de knoop door oke? Ik ga er even tegen aan en houd jullie op de hoogte!
Hoi meiden, ik hou jullie al even in de gaten maar ik trouw dus eind juni. Meeting is voor mij te vroeg dus. Maar mochten jullie later een vervolg inplannen hou ik me zeker aangeboden!
Gezien de grote kans dat het verplaatst wordt, neem ik aan dat als dat gaat gebeuren de fotograven en modellen die er nu op staan wel verzekerd zijn van een plekje? En dat de nieuwe aanmeldingen gewoon aan kunnen schuiven. Niet dat er een nieuwe selectie komt