Jammer dat je er (vind ik) vaak niet van op aan kunt, van voorspellingen. Wat ik vaak doe is kijken naar het luchtvaartweerbericht. Die zijn vaak een stuk nauwkeuriger, staan alleen wel pas om 8 uur 's morgens online... :/
My_Little_P
Geplaatst: 08-05-14 20:33
Bewolkt met blauwe lucht is mooi voor de foto's, maar ik ben heel erg bang dat het net zo'n grijze dag als vandaag wordt en dat komt de kwaliteit van de foto's niet ten goede. Ik vind het dan zonde om het door te laten gaan eigenlijk, hoe jammer ook.
Misschien wel handig voor de paardenmensen wanneer ze definitief te weten of het al dan niet doorgaat. Staan ze zich niet voor niks in het zweet te poetsen morgen(avond).
chimello
Geplaatst: 08-05-14 20:33
Mijn moeder wilt niet komen als het regent. Weet ook niet hoe ik hem moet wassen als het regent morgen want ik heb geen poetsplaats. Ik hoop echt dat het morgen droog is en zaterdag ook
Als het regent kom ik ook sowieso niet. Met heel erg grijs en bewolkt weer ook liever niet, want dat is inderdaad niet echt fijn, met name voor actiefoto's
astriidj
Geplaatst: 08-05-14 20:36
Denk dat niemand komt als het regent, beetje zonde ook om alle apparatuur bloot te stellen aan regen. Maar vind het een beetje voorbarig om de meeting nu al te cancelen. Je weet het maar nooit met het Nederlandse weer. Wie weet is het wel prachtig weer zaterdag! Maar Marlies moet daar maar even over beslissen
Ik hoop en duim ook nog eventjes mee.. Met regen gaat het zeker niet door.. Zijn degene met paarden in de mogelijkheid om 's ochtends te wassen.? Dan hoef ik indien nodig pas zaterdag ochtend vroeg te cancelen..
cassini
Geplaatst: 08-05-14 21:08
Is het misschien een optie om wat eerder op de dag te beginnen? Als ik de weersvoorspellingen moet geloven is het tot een 2 sowieso droog.
Ik denk dat modder heel erg mee zal vallen. Het is allemaal witte zand (beetje vergelijkbaar met duinzand) Hier loopt het water dus vrij gemakkelijk doorheen, dus denk dat 't qua modder best te doen zal zijn, na die 2 dagen regen. Na 2 weken is het misschien wel anders
Weet je marlies, er wordt zoveel getwijfeld nu aan het weer, en de kans bestaan als we op locatie zijn dat het ook weer gaat regenen. Misschien is verzetten beter. Dan weet iedereen nu ook waar die aan toe is.
Inderdaad heb je helemaal gelijk in Ilse. Ben nu net in de les nog wat aan het neuzen geweest. Maar denk dat de enigste goede keuze verzetten is. Dus bij deze cancel ik de meeting!
spatter
Geplaatst: 09-05-14 10:08
Okee, ik denk het slimste op dit moment. Echt jammer, zoveel mooie weekenden gehad en dan nu slecht weer, maar niks aan te doen.