Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Lijstjestijd
Ik ga er even vanuit dat de liftzoekers ook best een stukje met de trein willen reizen alvorens in de auto te stappen? (Ik in elk geval wel)
Zet mezelf ook bij aangeboden, als iemand anders een lift van mij kan gebruiken en er verder niemand is dan kunnen we de benzinekosten splitten![]()
Lift gezocht:
kani_ejj (Almere)
Magrathea (Delft)
Lift aangeboden:
_Cowgirl ([plaatsnaam])
Magrathea (Delft)
_Cowgirl schreef:Magrathea schreef:Lijstjestijd
Ik ga er even vanuit dat de liftzoekers ook best een stukje met de trein willen reizen alvorens in de auto te stappen? (Ik in elk geval wel)
Zet mezelf ook bij aangeboden, als iemand anders een lift van mij kan gebruiken en er verder niemand is dan kunnen we de benzinekosten splitten![]()
Lift gezocht:
kani_ejj (Almere)
Magrathea (Delft)
Lift aangeboden:
_Cowgirl (Leersum)
Magrathea (Delft)
Nathalie_v (amersfoort, Veenendaal, ede)
Suuszels schreef:Ik zou 4 mei kunnen, wel zou ik graag met iemand een deel carpoolen dan omdat het best ver is voor mij! Ik kom uit Dordrecht
_Cowgirl schreef:Ik zal begin april iedereen even een PB sturen met daarin alle informatie, foto's van de locatie en een schema voor het fotograferen.
Even een vraag voor de portretfoto's: wat vinden jullie ervan om per model 10 minuten te doen?
Bo_San schreef:_Cowgirl schreef:Ik zal begin april iedereen even een PB sturen met daarin alle informatie, foto's van de locatie en een schema voor het fotograferen.
Even een vraag voor de portretfoto's: wat vinden jullie ervan om per model 10 minuten te doen?
Super!
10 minuten per model, zou ik persoonlijk wel kort vinden, ook omdat ik denk ik juist hierbij graag tijd en rust wil besteden per model.