mijn vader is ook mee die is gek op honden dus denk dat ie het wel leuk vind om er een paar uurtjes op te passen en mee te wandelen?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 19-03-14 14:22
daiswees schreef:
mijn vader is ook mee die is gek op honden dus denk dat ie het wel leuk vind om er een paar uurtjes op te passen en mee te wandelen?
Wat leuk Daisy. Wie weet is dat de oplossing.
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-14 23:50
Als het te lastig wordt met de hond is het misschien toch niet verstandig, we moeten ook aan de hond denken.. Daarbij moeten de fotografen alle tijd voor de modellen hebben, het is dan niet handig om de hele tijd (als baasje zijnde) in je achterhoofd te hebben: Oh de hond moet nog uit, hij moet nog water dat soort dingen. Het zou heel lief van Daisys vader zijn om op de hond te passen.. als dat niet teveel moeite is.. dat is gewoon waar ik heel erg mee zit. Het is natuurlijk hartstikke leuk zo'n hond maar wel heel veel extra moeite en verantwoordelijkheden! (En daarbij komt dat de hond niet in de tuin mag dus pas na de lunch met ons mee kan...)
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 12:46
Wat is het stil hier mensen! Ik heb zonet de mooiste jurken van mijn collectie even opgehangen in het zonnetje zodat we even kunnen kijken wie welke jurk eventueel aan kan!
Komen ze...
1.
2.
3. Alles bij elkaar
Zelf zat ik te denken de gele jurk voor Daisy (op de eerste foto de eerste).
Voor Coby de groene jurk met grote bloem, die bloem dan in het haar (zit niet aan de jurk vast). Het is een lely dus ik dacht dat dat wellicht mooi is voor in het water?!
Voor Mara of de gehaakte jurk die Jiska maakt, of één van de andere witten?
Dan nog voor Charlotte en Ryanne, daar kwam ik niet zo goed uit, jullie een idee?
Nog even voor degenen die niet meer precies weten hoe de modellen eruit zagen, tadaa:
En het plan was toch om 's ochtends in de tuin een andere jurk dan 's middags in het bos?
Wat een gave collectie jurken heb je toch! Van de laatste foto vind ik de eerste wel erg leuk voor Ryanne. En de 2de van de laatste foto voor Charlotte.
Ben ondanks dat ik reserve sta wel druk bezig om een moodboard te maken. En ben druk bezig met nieuwe stijlen van nabewerken die bij het thema zouden kunnen passen voor het geval dat er toch nog een fotograaf uitvalt.
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 13:08
De eerste van de onderste is een lichtblauwe, misschien leuk als het kindje dat ook iets blauws aandoet? Weet niet goed eigenlijk wat we het kindje aan moeten trekken hihi. Dit is de jurk als Dominique hem aan heeft http://i258.photobucket.com/albums/hh26 ... 5f79d2.jpg
En ik heb eventueel nog 2 grote witte bruidsjurken zoals deze:
Zou zo maar kunnen hoor Jennefer dat er op het laatst iemand uitvalt!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 26-03-14 13:31
Gaaf, die gele is inderdaad mooi voor Daisy, prachtige jurk.
Die pastel roze voor Charlotte? Staat wel goed bij een blonde nymph den ik.
Voor Ryanne en zoontje blauw.
Bij Coby zou dat ander kleur groen jurkje ook goed staan.
Voor Mara is wit of gebroken wit mooi. De jurk waar ik mee bezig ben is gebroken wit en zacht geel. Heeft wat weg van het meest linkerjurkje op de 2e foto.
Ik ben redelijk bleek van huid en lichtblond dus ik heb snel het risico dat kleding me flets staat, maar misschien past dat ook wel weer bij deze shoot. Kan natuurlijk altijd eea. passen
ismy
Geplaatst: 26-03-14 13:35
Wat heb je toch een geweldige collectie jurken Lione!
Ben zojuist ook weer naar het bos geweest en heb daar wat plekken op de foto gezet. Zal ze even op de laptop zetten, eventjes geduld
moonie
Geplaatst: 26-03-14 16:28
als ik als buitenstaander ook mee mag denken ik zou voro die ene blauwe gaan die 3de van links op de eerste foto maar roze en zacht geel staan Charlotte ook goed wat niet bij een blondine
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 17:10
Dankje voor het meedenken
Momenteel ziet het bos er nog redelijk winters uit, er komt nog wel meer groen. Bloesems heb je hier jammer genoeg niet maar daar hebben we 's ochtends de tuin voor! Deze plekken zijn echt goed voor de bos en water nymphen
1. Klimop.
Hier kunnen we foto's maken zoals dit. Deze is op precies dezelfde plek gemaakt, vind t een super gaaf plekje
2. Boomstronk. Heel idyllisch.
Hier is bijvoorbeeld deze foto gemaakt:
3. Slingerpaadjes en oude (klim)bomen. Foto rechts heb ik een keer mijn vriendin in laten klimmen, zag er erg stoer uit!
4. Kleine (ondiepe) sprookjesmeertjes
In dit meertje is deze foto gemaakt:
5. Aan de kanten zijn stukken met knalgroen mos wat echt heel mooi en sprookjesachtig is
Hier heb ik ook weer een voorbeeld foto van
En wat vinden jullie van de plekjes? Goedgekeurd? Anders ga ik nog even weer op zoek naar andere plekjes, no problemo.
Als jullie het fijn vinden kan ik ook wat voorbeeldfoto's laten zien die ik vorig jaar heb gemaakt in de tuin waar we 's ochtends eerst gaan fotograferen?
De samenstelling van de fotografen wordt iets anders!
Romy heeft aangegeven dat ze het erg druk heeft met haar scriptie waardoor het haar niet lukt om aanwezig te zijn op de meeting. Zojuist heb ik Jennefer gepbt om als eerste reserve Romy's plek in te nemen!
Gaaf moodboard! Een krans met alleen maar bladeren is ook wel leuk om er bij te hebben voor 1 van de modellen. Die kan ik wel op het laatste moment maken van klimop of wilgen takjes.