Roosje heeft sowieso vaak teken (wij wonen in het bos). Maar goed dat je het zegt!
PollyPancake
Geplaatst: 25-03-14 19:45
Super gaaf al die mooie foto's! Bailey heeft bijna nooit teken. Volgens mij kunnen die niet door haar dikke vacht komen, want als ze er wat heeft is het op haar kop (waar het haar kort is). Is zo'n dikke vacht toch nog ergens goed voor
Ik ben ook klaar met het uitzoeken en bewerken van de foto's. Nu moet manlief onze website nog leeghalen zodat deze erop kunnen.... dus hopenlijk staat alles binnen een paar dagen op www.fotografieraadgever.nl
Zeker tevreden! Mijn complimenten aan alle fotograven. Was voor mij de eerste keer om zoiets mee te maken, maar ben erg onder de indrukken van de resultaten. Mijn complimenten!!!
Wat ik nu al zie vind ik prachtig. Inderdaad complimenten naar alle fotografen!
femmy91
Geplaatst: 26-03-14 23:07
musinge schreef:
Zeker tevreden! Mijn complimenten aan alle fotograven. Was voor mij de eerste keer om zoiets mee te maken, maar ben erg onder de indrukken van de resultaten. Mijn complimenten!!!
Nee nog niet alles gehad! Bij mij duurt t iets langer als gehoopt, maar zijn druk met het gaan verkopen van ons huis! Dus veel papier werk wat even voorrang heeft!
Het ging helaas op korte termijn niet lukken om de foto's op onze website te zetten... druk druk! Dus maar snel een Picasa account aangemaakt. Helaas wel een watermerk vergeten.... https://plus.google.com/photos/10591927 ... 924/albums
Buddy:
Bo:
Sita:
Bailey:
Moortje:
Siepie:
Roos:
Dox:
Balou:
Rakker:
Laatst bijgewerkt door Sure_lee op 29-03-14 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt