Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bedtijd, morgen maak ik deze af en ga ik ze uploaden en begin ik ook aan de rest
obelix schreef:Azmay schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bedtijd, morgen maak ik deze af en ga ik ze uploaden en begin ik ook aan de rest
Asmay, heb je deze en die van Asterix misschien groter? De kwaliteit valt helemaal weg nu en kan geen goed beeld krijgen vd foto??(Vooral die van Blits vind ik jammer,want denk dat die heel leuk zijn haha
)
karlli schreef:Obelix, allereerst, tuurlijk houd ik er rekening mee, de datum staat al sinds het begin in mijn agenda, zodat hier echt niks anders komt te staan. Helaas zijn er situaties die buiten mij om gaan, en waar ik niks aan kan doen. Ik ga dan ook geen heel verhaal hier neerzetten, want dit is gewoon prive.
Het was dus dit, of niets.
Verder, ik ga nu foto's inladen
Azmay schreef:obelix schreef:
Asmay, heb je deze en die van Asterix misschien groter? De kwaliteit valt helemaal weg nu en kan geen goed beeld krijgen vd foto??(Vooral die van Blits vind ik jammer,want denk dat die heel leuk zijn haha
)
Als ik helemaal tevreden ben zet ik ze groter op de site, tot nu toe alleen nog een foto van Doeke gedaan als tester. Moet nu eerst een opdracht maken op school, als de pijnstiller de koorts niet meer kan onderdrukken ga ik naar huis om met de fototjes te prullen