Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimmetjee04 schreef:een lijst met alle paardenmodellen (als die er nog niet is) zou handig zijn ja, weet ik ook wat ik voor mijn lens kan verwachten
MelisWess schreef:elmo_browny schreef:Is er al meer informatie over hoe de dag gaat verlopen?
Tijden?
groepen of niet?
Planning?
Inderdaad, zou handig zijn, het is al over 2 weken!Heb er al vaker om gevraagd...
Ik heb wel echt een beertjes haflinger nu hoor
ninalovenina schreef:Kimmetjee04 schreef:een lijst met alle paardenmodellen (als die er nog niet is) zou handig zijn ja, weet ik ook wat ik voor mijn lens kan verwachten
Ik heb het nu gekozen met behulp van de vorige stemmen (de gene met de meeste stemmen vielen af, Famke & Quelle)
Ik had een lijst gemaakt met alle, maar ineens deden niet alle foto's het meer.
Zou een nieuwe lijst maken met de modellen die nu nog komen, omdat er 5 zijn afgevallen/weggestemd.
Ik ga nu mijn huiswerk maken, dan ga ik de ochtend en middag groepen indelen en de lijst maken.
MelisWess schreef:Oke goed gemaakt, Moeten alleen wel een uur wachten voordat er rij foto's worden gemaakt dus hopelijk gedraagt Wessel zich:) hihi
& Ik kom opgezadeld aan.. dus is er dan wel zicht op de spullen als die af moeten?
& Waar bedoel je precies? Aan de kant van de bult waar je niet op kan, of juist aan de andere kant waar je de bult op kan?
We hebben er zin in!
MelisWess schreef:Oke goed gemaakt, Moeten alleen wel een uur wachten voordat er rij foto's worden gemaakt dus hopelijk gedraagt Wessel zich:) hihi
& Ik kom opgezadeld aan.. dus is er dan wel zicht op de spullen als die af moeten?
& Waar bedoel je precies? Aan de kant van de bult waar je niet op kan, of juist aan de andere kant waar je de bult op kan?
We hebben er zin in!