Moonfight schreef:Misschien een idee om je mentor te mailen oid? Ik kan je gewoon bevestigen op de lijst op de voorwaarde dat als je niet mee kan, je dat optijd aangeeft.
Doe idd maar bevestigen dat ik kom. Ik laat het ruim van te voren weten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanne_com schreef:Ik wil er best wat voor over hebben, maar om om 5 uur op te moeten
Terwijl we eventueel ook een uurtje later zouden kunnen beginnen….
Moonfight schreef:Sanne, er zijn reserve's die gemotiveerd zijn en graag mee willen. Als je liever niet meewilt, geef dat dan aan dan kan er iemand anders mee.
Jij wilt graag naar een meeting die wat veder reizen is voor jou. Dan vind ik het raar dat je vervolgens aangeeft het vervelend te vinden dat je vroeg uit bed moet. Zo werkt het nou eenmaal. Als je graag iets wilt moet je er ook wat voor over hebben.
Niekje51 schreef:Mij maakt de tijd niet uit, uurtje later sla ik nooit af, maar de huidige tijd is prima. Vroeg wordt t tochMijn pony's helemaal klaar maken dat ze er op hun best uit zien, heb ik al met al een halve week voor nodig qua voorbereiding. Ik ga de avond ervoor de pony's zover al klaar maken dat ik alleen nog de puntjes op de i hoef te zetten en laden. Scheelt weer in tijd sochtends haha!