Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eline95enile schreef:Ik ga van de week even langs bij Geestmerabacht, even op zoek naar een mooi punt.
Celine, jij reed er vaak toch? Kan jij een beetje uitleggen hoe ik bij een goed punt kom? Zal ik direct even snel wat fotos schieten zodat we een beetje een idee hebben.
Citaat:Voor de voorjaarsvakantie (komt later nog een uitgebreidere!) :
De volgende Doodle moet even ingevuld worden voor de datum, let op: dit is alleen voor de voorjaarsvakantie en je moet even je eigen naam erbij toevoegen. http://doodle.com/biphchvfxv83zswk
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
4. NathalietjeB - Nathalie?
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990
Modellen
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes
2. Jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN
3. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen
4. Chantal511 - Chantal - Jotnie (en eventueel Tarkan) - new forest van 16 jaar oud en kwpn van Gribaldi van 13 jaar oud.
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)
6. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)
7. Christel1- Christel- Yinske - friese merrie (of misschien shakira, bonte merrie)
8. goldyloveyou - Kim - Goldy - wildkleur Fjord x NRPS/Arabier van bijna 6
9. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
De volgende Doodle moet even ingevuld worden voor de datum, let op: dit is alleen voor de voorjaarsvakantie en je moet even je eigen naam erbij toevoegen. http://doodle.com/biphchvfxv83zswk
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990
Modellen
4. Chantal511 - Chantal - Jotnie (en eventueel Tarkan) - new forest van 16 jaar oud en kwpn van Gribaldi van 13 jaar oud.
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)
7. Christel1- Christel- Yinske - friese merrie (of misschien shakira, bonte merrie)
8. goldyloveyou - Kim - Goldy - wildkleur Fjord x NRPS/Arabier van bijna 6
9. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
10. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990
Modellen
8. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse
eline95enile schreef:Ik heb even wat geprobeerd om een schema te maken (met de tijden die jullie zeiden Jessica en Celine, die leken me wel goed), dat leek me toch wel handig aangezien we met een redelijke groep zijn. Ik heb hierin de fotografen in tweetallen neergezet, dit klopt dus niet helemaal aangezien we maar 7 fotografen hebben (8 met die van Celine erbij dus graag Celine!)
Dan zouden er dus fotografen alleen moeten fotograferen, maar misschien hebben sommige hier ook wel de voorkeur aan.
[ Afbeelding ]
Ik heb verder 5 modellen 's ochtends gezet en 5 modellen 's middags. Heb even degene die een voorkeur hebben opgegeven alvast erin gezet maar dat is natuurlijk nog niet allemaal zeker.
Nog 1 ding waar ik geen rekening mee heb gehouden bedenk ik me nu is of het rij foto's of portret foto's worden. Eventueel zouden we als we wat eerder beginnen eerst portret kunnen doen en dan nog rijden voor degene die dat willen. Maar ik weet niet wat jullie (modellen en fotografen) willen.
Hoop dat iedereen het een beetje eens is met het schema, tips en kritiek graag hoor!
Als iedereen even zijn voorkeur voor middag/ochtend wilt doorgeven en eventueel fotografen die liever alleen of juist graag met iemand (en zoja wie) willen fotograferen kan ik dat ook in het schema zetten. Mits iedereen het er mee eens is natuurlijk.Citaat:Voor de voorjaarsvakantie (komt later nog een uitgebreidere!) :
De datum is 26 februari
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990
8. Celine's fotografe :p
Modellen
8. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse
10. .....
Er zou dus nog 1 model extra mee kunnen en eventueel nog 2 fotografen, maar het kan ook gewoon zo natuurlijk.