Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:12

goldyloveyou

Re: Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:32

wat doen we als verzamelpunt?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:44

Ik ga van de week even langs bij Geestmerabacht, even op zoek naar een mooi punt.
Celine, jij reed er vaak toch? Kan jij een beetje uitleggen hoe ik bij een goed punt kom? Zal ik direct even snel wat fotos schieten zodat we een beetje een idee hebben.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:50

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-14 23:50

eline95enile schreef:
Ik ga van de week even langs bij Geestmerabacht, even op zoek naar een mooi punt.
Celine, jij reed er vaak toch? Kan jij een beetje uitleggen hoe ik bij een goed punt kom? Zal ik direct even snel wat fotos schieten zodat we een beetje een idee hebben.

Ik rijd er bijna dagelijks ja. Hoe bedoel je goed punt? Voor foto's? Of als afspreekpunt?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:40

De voorjaarsvakantie, als jullie dan door de weeks gaan moet ik me afmelden,Ik zit met em werk.

De 2e shoot ben ik er wel hoor! maar voor mij is het gewoon het makkeloijkste in een weekend. gezien me werk

DorienA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:11

Ik moet me hierbij helaas toch afmelden, op woensdag is het op stal druk met ponykamp en kunnen ze achteraf toch geen twee pony's missen.
Sorry dat ik me nog zo laat afmeld, maar het is niet anders.
Ik hoop in de zomer natuurlijk wel mee te kunnen, en daar kan ik dan gewoon op de lijst blijven staan, alleen in de voorjaarsvakantie gaat het niet lukken.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:23

Citaat:
Voor de voorjaarsvakantie (komt later nog een uitgebreidere!) :
De volgende Doodle moet even ingevuld worden voor de datum, let op: dit is alleen voor de voorjaarsvakantie en je moet even je eigen naam erbij toevoegen. http://doodle.com/biphchvfxv83zswk

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
4. NathalietjeB - Nathalie?
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990

Modellen
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes
2. Jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN
3. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen
4. Chantal511 - Chantal - Jotnie (en eventueel Tarkan) - new forest van 16 jaar oud en kwpn van Gribaldi van 13 jaar oud.
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)
6. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)
7. Christel1- Christel- Yinske - friese merrie (of misschien shakira, bonte merrie)
8. goldyloveyou - Kim - Goldy - wildkleur Fjord x NRPS/Arabier van bijna 6
9. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar

Ik heb Anike, en Dorien van de lijst afgehaald. Jammer dat jullie niet kunnen maar hopelijk kunnen jullie wel in de zomer :)
Kim, kom jij wel met Goldy of dan ook niet (omdat Dorien ook niet gaat)?

liabbe484: handig die plattegrond, ga daar eens op kijken, staat duidelijk aangegeven zeg!

celine: punt voor de fotos bedoelde ik eigenlijk als je al een mooie plek weet :)

Ik heb iedereen die heeft afgezegd ook uit de Doodle gehaald. Ondanks dat staat de woensdag nog steeds met de meeste stemmen.

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:38

Ik ben zo vrij geweest om mij voor de woensdag op te geven (mits het weer een beetje normaal is) dus als jullie het wat vinden en er plek is kom ik met mijn bonte.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:02

Houden we het dan op de woensdag? En hoe spreken we het af wie 's ochtends en wie 's middags gaan?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:15

Jaa de zomer kan ik wel. Mits de dag niet op een werkdag valt :+

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:48

Citaat:
De volgende Doodle moet even ingevuld worden voor de datum, let op: dit is alleen voor de voorjaarsvakantie en je moet even je eigen naam erbij toevoegen. http://doodle.com/biphchvfxv83zswk

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990

Modellen
4. Chantal511 - Chantal - Jotnie (en eventueel Tarkan) - new forest van 16 jaar oud en kwpn van Gribaldi van 13 jaar oud.
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)
7. Christel1- Christel- Yinske - friese merrie (of misschien shakira, bonte merrie)
8. goldyloveyou - Kim - Goldy - wildkleur Fjord x NRPS/Arabier van bijna 6
9. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
10. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse

Ik denk dat we inderdaad moeten besluiten het op die woensdag te doen, zo kan iedereen nog vervoer regelen etc. Is iedereen het ermee eens? Dan kunnen we over de tijden gaan nadenken enzo. Zijn er mensen die voorkeur hebben voor ochtend/middag?

Vickers: Leuk! Ik zet je op de lijst.

goldyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:59

ik meldt me hierbij ook af, dit om dezelfde reden als Dorien, het is te druk met kampen bij ons. vind het erg jammer maar hopelijk kan ik miss wel mee in de zomervakantie :)

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:15

Is het niet de bedoeling dat de reserve modellen mee mogen?

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:22

Ik heb voorkeur voor de ochtend! :)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 21:50

Ja lijkt mij ook dat er nu een paar van de reserve mee mogen :)

En ik kan s ochtends en s middags aanwezig zijn.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:22

mijn voorkeur ligt 's middags. Als chantal alleen 's ochtends kan en 's ochtend er heen gaat lopen dan wil ik ook wel 's ochtends. Maar wat zijn de tijden? En wat doen we met slecht weer?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 23:32

Met slecht weer gaat het denk ik niet door? Lijkt mij. Tenzij er mensen zitten te wachten op een winderige regen-shoot? Haha!

En de tijden... Tsja, wat schikt het beste? Ik kan de hele dag.
Ik heb trouwens nog een vriendin die ook nog mee wilt als fotografe, kan dat nog? Gezien er toch meer modellen waren dan fotografen en je van fotografen toch niet echt 'last' heb haha.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:01

Ik wil ook graag in de ochtendgroep, ik moet die middag nog weg. Ik heb geen idee hoelang de meeting duurt? En hoe laat we dan beginnen, want ik moet uiterlijk 2 uur weer thuis zijn. Dus weet niet of dat gaat lukken dan?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 16:14

Als de ochtendgroep om 11 uur/ half 12 verzameld? Dan red je het wel denk ik Jess?

En middag dan rond 2 uur? Of iets in die richting.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:14

Ja 11 uur is wel een mooie tijd denk ik :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:46

Ik heb even wat geprobeerd om een schema te maken (met de tijden die jullie zeiden Jessica en Celine, die leken me wel goed), dat leek me toch wel handig aangezien we met een redelijke groep zijn. Ik heb hierin de fotografen in tweetallen neergezet, dit klopt dus niet helemaal aangezien we maar 7 fotografen hebben (8 met die van Celine erbij dus graag Celine!)
Dan zouden er dus fotografen alleen moeten fotograferen, maar misschien hebben sommige hier ook wel de voorkeur aan.

Afbeelding

Ik heb verder 5 modellen 's ochtends gezet en 5 modellen 's middags. Heb even degene die een voorkeur hebben opgegeven alvast erin gezet maar dat is natuurlijk nog niet allemaal zeker.

Nog 1 ding waar ik geen rekening mee heb gehouden bedenk ik me nu is of het rij foto's of portret foto's worden. Eventueel zouden we als we wat eerder beginnen eerst portret kunnen doen en dan nog rijden voor degene die dat willen. Maar ik weet niet wat jullie (modellen en fotografen) willen. :)

Hoop dat iedereen het een beetje eens is met het schema, tips en kritiek graag hoor!
En over de reserve modellen: Volgens mij waren er geen reserves opgegeven voor de voorjaarsvakantie maar alleen voor de zomer.

Als iedereen even zijn voorkeur voor middag/ochtend wilt doorgeven en eventueel fotografen die liever alleen of juist graag met iemand (en zoja wie) willen fotograferen kan ik dat ook in het schema zetten. Mits iedereen het er mee eens is natuurlijk.

Zullen we bij deze de datum op de woensdag 26 februari ook vast leggen?

Marit: zag dat er bij jou naam 2 paarden staan, neem je ze alle twee mee en dan bij de helft van de fotografen de een en bij de andere helft de ander of neem je er maar 1 mee?

Kim: Jammer dat je niet mee kunt, hopelijk kan je in de zomer wel ja!

Citaat:

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990

Modellen
8. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse

Er zou dus nog 1 model extra mee kunnen en eventueel nog 3 fotografen, maar het kan ook gewoon zo natuurlijk.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:00

Ik ken nog iemand die wel mee wilt als fotograaf waarschijnlijk, ik zal haar wel even laten reageren.

En ik wil ook wel graag 's ochtends, met Jessica, kunnen we samen :) Maar ik kan daarna ook nog langer blijven daar. Als dat kan.

die ene model kan van de reserve lijst denk ik?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:07

eline95enile schreef:
Ik heb even wat geprobeerd om een schema te maken (met de tijden die jullie zeiden Jessica en Celine, die leken me wel goed), dat leek me toch wel handig aangezien we met een redelijke groep zijn. Ik heb hierin de fotografen in tweetallen neergezet, dit klopt dus niet helemaal aangezien we maar 7 fotografen hebben (8 met die van Celine erbij dus graag Celine!)
Dan zouden er dus fotografen alleen moeten fotograferen, maar misschien hebben sommige hier ook wel de voorkeur aan.

[ Afbeelding ]

Ik heb verder 5 modellen 's ochtends gezet en 5 modellen 's middags. Heb even degene die een voorkeur hebben opgegeven alvast erin gezet maar dat is natuurlijk nog niet allemaal zeker.

Nog 1 ding waar ik geen rekening mee heb gehouden bedenk ik me nu is of het rij foto's of portret foto's worden. Eventueel zouden we als we wat eerder beginnen eerst portret kunnen doen en dan nog rijden voor degene die dat willen. Maar ik weet niet wat jullie (modellen en fotografen) willen. :)

Hoop dat iedereen het een beetje eens is met het schema, tips en kritiek graag hoor!

Als iedereen even zijn voorkeur voor middag/ochtend wilt doorgeven en eventueel fotografen die liever alleen of juist graag met iemand (en zoja wie) willen fotograferen kan ik dat ook in het schema zetten. Mits iedereen het er mee eens is natuurlijk.

Citaat:
De datum is 26 februari

Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. StillAngel - Angela
3. eline1991 - Eline
5. Tanja_14
6. MZorro - Marieke
7. Meijer1990
8. Celine's fotografe :p

Modellen
8. lianne484 - Lianne- Gienie- Gelder van 25 jaar
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse
10. .....

Er zou dus nog 1 model extra mee kunnen en eventueel nog 2 fotografen, maar het kan ook gewoon zo natuurlijk.

Is goed, zet ik haar even bij als Celine's fotografe :P

En zal je bij 'sochtends zetten.

En die reserve lijst... volgens mij hebben we niemand meer die mee wilde in de voorjaarsvakantie. De rest heeft of niet meer gereageerd of zich alleen opgegeven voor in de zomer.

Wat zou jij willen qua foto's, rijden en portret of alleen 1 van de twee? :)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:11

Ik vind rijden en portret beide wel leuk! Ligt er net aan hoeveel tijd we hebben en hoe we het gaan doen allemaal.

En okee, even voor de duidelijkheid (voor de mensen die nog mee wilden maar niet goed meer mee lezen haha):
Er mag nog iemand mee als model!!! Reageer aub snel :j