Oh XD geen zorgen, ik begon al te twijfelen of ik het nou wel er in vermeld had Wat jammer , de volgnede op de reservelijst komt dus aan bod! Raylaatje krjigt van mijn een pb
Helaas, de hond van Raylaatje staat eerder op de lijst, wanneer er nog één afgemeld wordt mag jou hond mee. Of je moet er voor kiezen om ze tegelijk op de foto te laten zetten (samen)
Dat zei ik toch ook nouja bedoelde het wel zo haha. Kwiebie gaat zowiezo mee en hoop *kijkt de fotograven heel lief aan* of ze een foto van hun tweenen kunnen maken
Yvonne_V
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-14 13:09
haha oh dan heb ik je verkeerd begrepen XD Kan altijd wel als je gewoon ff vraagt is er altijd wel tijd voor
Anja_Joost
Geplaatst: 02-02-14 16:11
Ik heb ook wel een camera te leen anders. Heb een Nikon spiegelreflex. Geen bijzondere lens volgens mij, maar kan m altijd meenemen als je wil.. Nora heeft vandaag al een beetje geoefend met poseren, aangezien stilzitten voor een puber nogal lasting is haha! Dit is haar 'verwaande' look
Mocht de lens een probleem zijn heb ik nog mijnmoude lens (55-300) f5.6 Dus dat is het probleem niet. Past wel alleen op Nikon
Yvonne_V
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-14 12:00
Zoo begint mooi weer te worden, haha hopelijk is dat 16 maart ook zo Heb het schema even aangepast; Omdat het niet zeker is of Wilawander komt i.v.m. haar gezondheid heb ik 2 schema's onder elkaar gemaakt Voor de rest spreekt het voorzich!