Anne, 16 maart kan ik gewoon hoor . heb net eventjes gekeken maar het is geen probleem, tenzij er iets speciaals tussenkomt maar dan laat ik je t nog wel eventjes weten .
NorwayFjord
Geplaatst: 03-03-14 18:28
Ik moet helaas toch afmelden, sorry Anne! Wat gedoe met werk waardoor ik toch beter kan gaan werken
Tot wanneer krijgen de modellen om te bevestigen? Ik sta namelijk reserve, en anders ga ik andere dingen plannen
ShadowFax
Geplaatst: 06-03-14 18:55
Crista schreef:
Tot wanneer krijgen de modellen om te bevestigen? Ik sta namelijk reserve, en anders ga ik andere dingen plannen
Zou ik ook graag willen weten. Volgens mij hebben er 3 nog niet bevestigd?! Maar dat zijn net ook precies de hoeveelheid modellen die op de reservelijst staan....
AvWShots
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-14 18:59
2 nog niet, die hebben vandaag een pb gehad
Laatst bijgewerkt door AvWShots op 06-03-14 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
DShots
Geplaatst: 06-03-14 18:59
Krijgen we nog te zien met wie we samen fotograferen?
Dames, ik moet heel even kijken hoe of wat. Ik was sowieso van plan 1 of 2 van mijn hondjes mee te nemen die dag om wat gaatjes op te vullen en evt zelf tussendoor ook een rondje te fotograferen. Nu heeft zojuist mijn hondje een zware aanval gehad. Het is even kijken hoe het van de week met haar gaat. Ze is op dit moment helemaal slapjes en ik weet niet of ze morgenochtend haalt.
Mocht het volgende week nog goed met haar gaan, neem ik haar heel graag mee als een soort afscheidsshoot. Maar stel ze red het niet tot volgende week, zou ik willen vragen of iemand het de dag zelf zou willen overnemen (schema's etc wil ik dan nog best maken, maar ik zie het dan echt niet zitten om een dag leuk met hondjes door te brengen)
Ik hoop dat jullie dat begrijpen en iemand zich aanbiedt. Of liever nog dat het volgende week gewoon goed gaat met mijn kleine meisje, ze is nog geen 2.5 jaar namelijk, maar is als wel zo goed als zeker dat ze wordt ingeslapen.
Het lijkt erg op epilepsie, maar de aanvallen worden alleen maar heftiger en ze doet zichzelf daarbij ontzettend veel pijn. Proberen dan wel te zorgen dat ze zich niet bezeert, maar ze bijt ook alle kanten op met zo'n aanval. Ze is nu zo slapjes en helemaal verrot er van. We kijken nu aan of ze nog opknapt/bijkomt, mocht dat gebeuren zal ze wss alsnog ingeslapen worden omdat het te vaak gebeurd. (Vorige was nog geen week terug).
Sterkte Anne het blijft altijd een moeilijk besluit. Mijn oude hond van 14 is vorige week geopereerd en de wonden sluiten niet goed. Ik vind het altijd moeilijk te bepalen wat nou de juiste keuze is. Maar daarom kan ik de meeting niet overnemen, mocht het niet goed gaan met hem dan weet ik nog niet of ik kom.
mowgli7
Geplaatst: 09-03-14 18:56
Ik zie dat er nog heel veel niet bevestigd hebben van de modellen Ik zou eventueel ook een hond mee kunnen nemen: (moet het dan wel op tijd weten)
Van de modellen hebben er 2 nog steeds niet bevestigd. Als ze dat morgen nog niet hebben gedaan, gaan we eerst even de reservelijst af.
Ik was sowieso zelf van plan om 1 of 2 hondjes van mij mee te nemen (aangezien er altijd afhakers zijn op het laatste moment). Maar door wat er nu met mijn kleinste is zou ik haar toch wel extra graag meenemen, als ze dat haalt tenminste.
Hoe lang van te voren wil je dit weten? Dan kunnen we dan nog kijken wat het beste past.
Annikab en tutti_frutti, als jullie dit lezen laten jullie dan wat horen? Anders gaan jullie morgen van de lijst.
DShots
Geplaatst: 09-03-14 20:01
Doen we nu wel ong 15 minuten fotograferen, dan heb je een beetje speeling met de tijd. Vandaag was het ook beetje uitgelopen en was het haasten en haasten!
AvWShots
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-14 20:03
Volgens mij loopt iedere meeting uit
Maar misschien zelfs langer per model, je hoeft bij een hond namelijk niet te longeren, op te zadelen, rijden etc.
Laatst bijgewerkt door AvWShots op 09-03-14 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt