Ja precies, of vind jij het geen probleem Sanne_com? Dan kan ik nog een keer extra spieken voordat ik zelf de touwtjes in handen neem
nou officieel heb ik nog nooit een meeting topcit geopend. Maar wel in veel topcits dat je organisator geen ervaring had eb ik haare dan hielp.... Maar ik vind het altijd erg leuk om te doen!
ach joh. Nog alle tijd voor de organisatie. t valt allemaal wel mee hoor wat er moet gebeuren. De schema's en tijdsplanning zijn t meeste werk. Als je goede fotografen hebt en een goede locatie, komt de rest allemaal goed! En dat hebben we in dit topic!
Ja prima! Dan komt het vast goed 's middags! Verder mijn complimenten voor de organisatie die is hier lekker duidelijk! Zeker ter vergelijking met andere meetings waarvoor ik me heb aangemeld
Het gaat wel prima hoor, wellicht wat onduidelijk wat betreft data beetje dom om geen zondag er bij te zetten in eerste instantie.
Ik vind het heel leuk om te doen en probeer de lijsten qua stemmen up 2 date te houden. Zodra de datum en stemmen rond zijn stuur ik sowieso iedereen het schema toe. Dit doe ik overigens per mail omdat die een word bestand is, dus wellicht dat de mensen mij ook alvast een PB willen sturen met mail en telefoon nummer? Ik maak namelijk ook een telefoon lijst!
Oh echt? Dat had ik niet door xD Hoeveel fotografen zijn er nu dan? ( meer dan 12 wordt namelijk wel erg veel. Dat is 3 per paard en met meer ga je elkaar in de weg lopen...
Balou_k
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-14 13:12
Sanne_com schreef:
Oh echt? Dat had ik niet door xD Hoeveel fotografen zijn er nu dan? ( meer dan 12 wordt namelijk wel erg veel. Dat is 3 per paard en met meer ga je elkaar in de weg lopen...
Klopt, maar ik ga uit van afzeggingen, of mensen die niet kunnen dat heb je toch altijd wel!
Balou_k
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-14 13:12
Zondag 25 mei springt er tot nu toe overigens boven uit!
Kan trouwens zijn dat ik mij nog kan afmelden als Boelie nog niet gecastreerd kan worden. Wil het risico niet lopen dat meneer door zijn hormonen anderen lastig gaat vallen natuurlijk. Gisteren was 1 bal nog niet ingedaald, dus kan ook nu niet meer zeggen dat hij op tijd gecastreerd kan worden. Maar neem aan dat de stemmen dan automatisch opschuiven als Boelie wegvalt.