Noorderbos mag je wel met paarden komen maar ik heb geen tijd meer om een route beschrijving daarheen te maken.. Ga nu echt slapen en morgen ochtend ook een shoot.
Zolang er geen bordjes staan mag het wel. Er staat niks op internet. Heb net alles door gelezen. Dus het enige wat ik nog.moet weten, is er een bordje of.nie? Zo niet, dan gewoon door.laten gaan want een bordje is verplicht toch?!?!
Heb niet alles gelezen maar er stond geloof ik wel op paarden en honden alleen los op de daarvoor gemaakte paden, dus dan zijn ze toch wel toegestaan?
Moeten we er maar op hopen dat het mag! Tot morgen iedereen! Jullie hebben als het goed is mijn nummer als er wat is want ik kijk niet meer in dit topic.
poesjes123
Geplaatst: 23-02-14 01:15
Ja als iemand zeker weet dat er geen bord staat gaan we gewoon.heen. Sorry daar ben ik heel strak in. Haha okee is goed!!
Mn laarzen knellen mn benen volledig af... ik kan ze niet zo lang aan hebben. heb niks anders dan die thermo boots dan en daar hoef ik geen fotos mee.... morgen eerst nieuwe laarzen halen. ik ga op de fiets mee met stalgenoot om te helpen.
Als er inderdaad geen borden staan... Meestal zijn die strandjes pas van het voorjaar niet toegankelijk voor paarden enzo, lijkt me dat februari geen probleem is?
@ Chanelly: Je hoeft toch niet full body op de foto? Wat maken die laarzen nou uit? Heb je geen jodpuhrs met chaps of iets dergelijks? Het weer is goed, toch zonde als je straks allemaal leuke foto's hier voorbij ziet komen en jouw hafje staat er niet bij? Of doe gewone kleding aan en voor de actie longeren?
Heerlijk weer idd! Chanelly je kan toch gewoon lekker gympen of andere laarzen aandoen? Weet niet welke maat je hebt maar je mag desnoods mijn Thermolaarzen wel aan die zijn wel een beetje groot haha maat 43. Zou jammer zijn dat je door je voeten het zou moeten laten vallen!
Kom net uit Pekela heb 2 honden (uhm beren) op de foto gezet. Nu even pap lief aankijken of we naar Pagedal gaan om te kijken op het bord.
Ps. De honden vonden het leuk om in de sloot te gaan en zich uit te schudden voor m'n neus, heb dus lekker modder broek aan aangezien ik geen andere broeken heb die ik aan mag.