Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Zondag overdag kan de mist hier en daar hardnekkig zijn. ’s Middags lost de mist op de meeste plaatsen op en komt er
mogelijk ruimte voor de zon, hoewel er ook uitgestrekte wolkenvelden zullen zijn.
De temperatuur loopt bij zonneschijn op naar 17 of 18 graden, in hardnekkige mist blijft de temperatuur bij een graad of 14 steken.
De wind wordt overwegend westelijk en blijft zwak tot matig. (Bron: KNMI)
Opgesteld op zaterdag 5 oktober 2013 om 10.14 uur.
Citaat:Morgen blijft het droog, maar is het wel enorm vochtig. De ochtend verloopt grijs als gevolg van nevel,
mist en laaghangende bewolking. Aan het begin van de middag trekt de mist waarschijnlijk overal op en komt de zon af en toe tevoorschijn,
maar er trekken ook veel wolken over. De kans op zon is het grootst in de kustgebieden. Het wordt een graad of 18 en er staat een zwakke tot hooguit matige westelijke wind.
(Bron: weeronline.nl) Auteur: Jaco van Wezel - 5 oktober 2013 - 09:55
zaralover schreef:Daphne ik stuur je wel even app voor hoe en wat en het schema![]()
Ik denk dat het nieuwe model gewoon in de plaats van ricardo gaat en daphne in de plaats van vesaservice toch malissa ?
Lizaa01 schreef:Ik kan ook geen prikpaaltjes meenemen want ik heb er op het moment geen over..
Die parkeerplaats is op het adres wat je eerder in dit topic schreef toch, Schaijkseweg 3A?
Die standfoto wil ik best maken hoor!