Horror Fotomeeting 3 November

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Re: Horror Fotomeeting 3 November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 12:10

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:23

Daar heb ik mijn galajurk besteld. Levertijd was een week of 6-8 (moet uit China komen). En kreeg daarna nog een dikke vette rekening van de FedEx omdat mijn pakketje bij de douane gecontroleerd was ofzo :=

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:35

Paste je de jurk uiteindelijk wel? Ik zie soms zulke gave dingen staan op ebay enzo maar ja vind het al snel teveel geld :+ bang dat het inderdaad gecheckt word. Wat moest je betalen?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 12:57

Ja paste mijn jurk wel. Hij is ook heel mooi gemaakt. Mijn maten doorgegeven en het klopt precies. En voor het geval je te krap meten verwerken ze nog een stukje extra stof in de achterkant zodat je hem groter kunt laten maken.
Maten doorgeven is overigens ook een must. Kost je iets van 25 euro extra, maar als je naar de maten van de standaardmaten kijkt.. Ik heb echt geen raar gevormd lichaam, maar mijn maten kwamen nog niet eens in de buurt van de verhoudingen aan de standaardmaten. Doen ze volgens mij expres, alleen als je een een kleine flamingo-vormige ananas bent pas je in hun standaardmaten :')

Voor mijn jurk was ik iets meer dan 200 euro kwijt geloof ik. Vond ik een hele mooi prijs voor een op maat gemaakte prima kwaliteitsjurk. Maar de rekening van de FedEx erachteraan a 80 euro vond ik iets minder grappig :=

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 13:48

Ik heb er wel vaker wat besteld, je kan van tevoren vragen of er import op zit. Ik heb namelijk nog nooit importkosten hoeven betalen daar.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:34

pfoei 80 euro is best zuur ja :+

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:46

Jitske schreef:
Je zou die broken doll scene een verhaal kunnen laten vertellen door er een 'lief klein meisje' naast te zetten. Aangekleed met een schattig jurkje en blonde vlechtjes, maar dan een evil smile omdat ze haar pop vermoord heeft?

Ik ben klein en schattig.
Alleen niet blond ;D

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 17:56

Helaas heb ik maar een lolita jurkje van mezelf ( wel nog een lolita jurkje in kimono vorm ? Iemand intresse om aan te doen met de shoot ?) die touwtjes zijn wel een vet idee ! Ik heb nog wel gescheurde knuffels etc.

Evt dubbelshoot met poppen ? Als iemand die kimono heeft en dan als japanse broken doll ? Is mischien wel vet :D

Ik ga vanavond ff aan de slag met hoe en wat make up voor broken doll

Edti: van een vriend kan ik een stapel poppen lenen ( wss van die hele enge die al 50 jaar oud zijn)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 18:32

Ik zou graag dan willen dat het maar bij 2 modellen qua poppen blijft, maar dat vechten jullie onderling maar uit haha, zodat we genoeg variatie hebben

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:20

Zou ik dan kunnen kijken tot hoever ik het idee van de verpleegster kan uitwerken? Of de psycho monster.. :D
Of krijgen we vanzelf een rol toegewezen? Ik wil mijn spullen en dergelijke hiervoor op tijd goed voor elkaar hebben.. :o
Ik zou hierover wel willen brainstormen of iets in elkaar naaien, mits de fotografen dit idee aanspreekt natuurlijk.
Dan wil ik me ook alvast oriënteren wat ik aan attributen hiervoor kan regelen.

Stomme vraag misschien, maar is het een idee om een lijstje van de mogelijke rollen op de stellen in de loop van deze/aankomende maand.
En dat de fotografen per model hun 2 favoriete rollen toestemmen of het best vinden passen? En hieruit elk model iets toewijzen?
Alleen als het een idee is, volgens mij hebben sommigen al wel een voorkeur :))

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 00:56

Ik had in het begin al het idee om als nurse van Silent Hill te gaan en wil daar graag voor gaan :j (ook beetje afkijkend van het eerdere idee met al dat verband van iemand?) Maar misschien zijn twee nurses ook tof :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 08:27

Het liefst van alles eentje, zou behouden we variatie en kunnen we echt verschillende concepten uitwerken,
Quote even je naam met je idee en evt moodboard, dan ga kijken we of iedereen verschillend is, wil graag 1 van alles, en als dat vast staat kunnen jullie outfits en spullen jagen! Haha

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 08:40

Een kennis van mij doet aan bodypainting.
Hebben jullie daar wat aan ?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 10:41

Mwa, wil het echt alleen bij extreme horror grime houden

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:11

Maar het hoeft toch niet alleen maar heel veel bloed en etc te zijn :o
Anders krijg je ook snel allemaal de zelfde soort foto's/thema's?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 11:19

Ik wil me gewoon graag aan het horror thema houden, hoeft echt niet alleen maar allemaal bloed te zijn. Je kan hartstikke variëren als je een beetje creatief bent. Want je kan echt uit die geest horror, zoals the grudge en dat soort dingen die spookmeisjes, de horror doll, misschien een zombie, de zuster, en echt iets met veel bloed. Dan zit je al op 5 verschillende dingen en er zijn 6 modellen..

Je moet er ook rekening mee houden dat ik gigantisch me best aan het doen ben voor een locatie en we waarschijnlijk niet alle tijd van de wereld krijgen, zeker niet in dat soort gebouwen ivm de beveiliging enzo.
En als we dan gaan bodypainten en dat soort dingen, heel gaaf maar het wordt te gewoon te veel.

We hebben waarschijnlijk geen stroom, wel een dak boven ons hoofd, maar geen stroom en weinig tijd en plaats.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:37

Geen stroom. Hmmm. Dan is het misschien wel een optie om een aggregaat te huren (of iemand die er puur toevallig een heeft?). Wordt ik wel blij van, kan ik misschien een flitssetje meenemen. Maar als dat niet kan doe ik het met handflitsers en batterijen hoor.

Ik vind het trouwens wel tof als niet alle modellen alleen zijn. Sommige dingen zijn alleen ook leuk, maar ik bouw het liefst een scene en daar heb je vaak meerdere voor nodig. Anders zet je gewoon iemand zn outfit op de foto.

Met een nurse: misschien kunnen we een dwangbuis bouwen en die nurse iets met iemand in een dwangbuis laten doen? Of een ander soort patient?

Een lijstje met mogelijke rollen vind ik helemaal geen verkeerd idee trouwens. Zo kunnen de modellen zich juist goed voorbereiden :D

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:43

Ik ga helemaal mee in jouw bericht Jitske :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 11:51

Ja interactie met 2 mensen is leuk, een scene maken, 3 max, maar dan moeten jullie even uitwerkenwat jullie idee is.

MAx 3 in 1 scene, want ik wil echt ook variatie houden. Dus dan ook nog 3 losstaande.

Aggregaat moet ik even voor kijken, is ook vrij prijzig. ik neem gewoon een oliebol aan batterijen mee.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:28

Oke :D Duidelijk!

Ik heb ook geen aggregaat meet maar ik sla ook gewoon heel veel batterijen in inderdaad. Dan gaat mijn externe lekker mee. Of ik leen ergens een accuutje

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:02

Super gaaf idee. Ik ga dit topic volgen, benieuwd naar de resultaten!

Helaas heb ik zelf geen fotografische talenten en ben ik ook niet geschikt als model :=

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 14:05

_Jessie schreef:
Oke :D Duidelijk!

Ik heb ook geen aggregaat meet maar ik sla ook gewoon heel veel batterijen in inderdaad. Dan gaat mijn externe lekker mee. Of ik leen ergens een accuutje

Mooi! Ja ik wil gewoon graag beetje variatie houden

Zouden jullie een lijst willen maken/qouten
MEt wat jullie ideeen allemaal zijn, zo kunnen we 1 scene, en verder 3 individuele ideen uitwerken,
Dan kunnen jullie ook optijd beginnen met aanschaffen

Iemand enig idee of zo''n fles bloed er realisctisch utiziet? Anders bestel ik een fles eetbaar bloed

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 14:06

Ik maak wel even een lijstje!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 14:19

Mooi!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 14:23

Citaat:
LIJST OUTFITS

AZNLady - Amy
omschrijving(en) / voorbeeldfoto('s) (linkjes) / welke attributen neem je mee?

_likepink_ - Iris

zodiacje - Anja

jMarx -Jeffrey

team_sublime - patricia

Lipydo - Wendy
Nurse Silent Hill en/of Grudge meiske/ foto 1, foto 2, foto 3 / rooktabletten en messen, naast spullen voor outfit(s) natuurlijk