hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahaha
Lang leve een mini-laptop en een programma wat je niet gewend bent
Maar het gaat even om het idee dat jullie wat foto's kunnen zien

Woensdag ga ik verder met de rest, en ik hoop deze dan uiterlijk donderdag klaar te hebben!

Ik hoop de foto's deze week allemaal af te kunnen leveren
gossa4ever schreef:haha en het was jullie toch nog gelukt om een sgattige foto van gossa en hillie samen te maken ^^
echt petje af!! haha

Eens even uitzoeken hoe dat komt.. Als iemand tips heeft! En antwoorden op mijn vragen? 

Ik heb me echt super vermaakt gisteren, ik vond dat Amanda zich echt als een draak heeft gedragen met vlagen, niet stil willen staan, niet op afstand poseren. Paar keer zelfs te baldadig worden en gillen en uithalen, truttekop. Met rijden was ze daarentegen wel keurig, supertof om samen met Petra en Diva lekker door het water te spetteren en over het strand te knallen. Sowieso ook wel leuk om te zien hoe die twee paarden op elkaar reageren ondanks dat ze elkaar totaal niet kenden. Zo schattig dat Diva in het begin met de duinovergang stoer voorop loopt, en dan denkt van euuuhhh,
ga jij maar! Ik vond dr wel superstoer hoor, zo diep de zee in gaan, ondanks dat geaarzel in het begin. Ruig dier!
Die ene poseerfoto dat ik erop zit vind ik ook grappig, Aman kijkt bloedfanatiek en ik hmmm
naar die pony 
Mooi diepe kleur heeft ze toch