Ik heb enkele fotograven een bericht via fb gestuurd. Misschien kan je de titel laten veranderen in: Herfst fotoshoot 23 november/nog ruimte voor enkele fotograven.
Als ik het schema zie kunnen er ook nog 2 modellen erbij? Er zijn altijd op het laatste moment afvallers, er is nu een knap programma maar als er 1 of 2 toch onverwachts afvallen hou je weinig over
Ik zit echt in dubio omdat het allemaal zo nat is. Zoiezo losgooi foto's durf ik niet aan. Cc heeft achter ijzers onder en ik zit echt niet op blessures te wachten!
Ik denk dat het indd als het zo doorgaat verplaatst gaat worden
Dorine92
Geplaatst: 19-11-13 21:53
Lijkt mij ook verstandig. Ik doe iig mee als het verplaatst wordt
Myca
Geplaatst: 19-11-13 21:59
Mochten jullie modellen tekort hebben, dan zou ik wel kunnen met mijn paard Twister. We wonen niet zo ver weg, hij heeft alleen geen ijzers dus als het te glad wordt gaan we geen gekke dingen doen.
Een paar plaatjes samen, voor de indruk:
Laatst bijgewerkt door Myca op 19-11-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Sorry allemaal maar het word mijn te onzeker zo. Als meerde zeggen dat het te nat is en er word door 'de organisatie' ook niet gereageerd, ga ik het risico niet nemen om na een uur rijden voor niks te komen. Dus ik meld me bij deze ook af. Als het verplaatst word ga ik er van uit dat de we dat horen toch?
De organisator laat indd weinig weten.. Jammer genoeg. Anders moeten we gewoon met ze alle de beslissing nemen. Want er komen nu wel veel afzeggingen. Dat we het gewoon verplaatsen.