Dat ben ik inderdaad me martine eens .!:-) Ik zit nog steeds met me setjes haha vind oranje we leuk moet ik wee bandaseren haha bruin heb gewoon peeskappen bij haha en blauw alleen springschoenen nog ff de tijd alles staat hem gewoon goed
mijne is de laatst tijd lekker aan puperen dus zal met los gooien wel rare sprongen maken haha
voor Pooh kunnen jullie ook kiezen! Heb een leren halstertje, een roze, een groene, een Groen touwhalster, een roze touwhalster, en een regenboog touwhalster!
Iemand die het een probleem vindt om alleen te fotograferen? Anders ga ik wel, alleen is misschien wat lastig als ik tussendoor gebeld wordt door modellen iets voor de middaggroep als ze de weg niet kunnen vinden ofzo..
Heb dan 1 groepje van 3, maar die houd ik liever bij elkaar aangezien die elkaar kennen en eentje beginner is die dan voor het eerst mee fotografeert en tips wil krijgen.
Ja ik ook, vind ik een stuk gezelliger.. maar dan moet dus iemand anders alleen.. Of er moet nog een fotograaf bijkomen. Maar kan niemand meer zo snel vinden.. of jullie weten nog iemand?