Jammer, al die afzeggingen. Maar zo gaat dat meestal met de meetings. Ik zag dat er toevallig in IJmuiden op het strand op dezelfde dag ook een meeting is. Dat zal ook niet meehelpen denk ik.
Nee dat denk ik ook niet, maar het is wel goed om in de gaten te houden wie er nog wel komen. Het is zonde als er maar 1 of twee modellen of fotografen in een groep zitten. Misschien moet er anders nog een oproepje komen voor extra fotografen. Ik heb er alleen geen zicht op wie er allemaal nog op de reservelijst staan.
ik kan altijd mijn tinker nog meenemen en mijn vriend als er geen moddlen meer zijn zou ze graag op de reserve lijst zetten en omdat er 2 groepen zijn wil ik ook wel als reserve fotograaf mee ik ben alleen niet echt professioneel ik ben nog heel veel aan het oefenen met spiegelreflex
Dorine92
Geplaatst: 12-10-13 22:46
Ik moet me helaas afmelden, het is te kort dag vanwege de kreupelheid van Vera. Ze is nu wel weer goed, maar ze heeft een paar weken stilgestaan en ik ga binnenkort weer heel rustig weer opbouwen. Erg jammer, maar ik ga geen enkel risico met haar nemen, aangezien ze nog langer mee moet.. Iedereen die wel gaat, veel plezier!
Ik heb inmiddels een nieuw model gevraagd die op de reserve lijst stond. Jammer dat het niet gaat Dorine, maar ik snap dat je geen risico wilt nemen!
Aangezien er 1 fotograaf zich heeft afgemeld is er een openplaats gevallen bij de fotograven, aangezien ik geen reserve's heb. Mocht er iemand zijn die een fotograaf weet die graag mee wilt, dan is zij/hij van harte welkom!
xWouter
Geplaatst: 13-10-13 13:11
Als er toevallig iemand is die in de buurt van Breda, of een ander centraal punt wat voor mij niet te ver is met OV, woont en mij kan oppikken wil ik best mee als fotograaf
Goed, Lizet en ik hebben net de locatie even bekeken. We gaan wel voor mooi weer hoor, volgende week
Er is parkeerplaats genoeg, er zijn twee ruime terreinen. Waar we precies met de paarden de strandopgang op moeten ga ik nog even navragen, voor voetgangers is namelijk een slingerhek. Met de paarden moeten we of om de gebouwen of via het fietspad. Bij deze laatste zijn we net ivm het slechte weer niet gaan kijken. Maar de mogelijkheid moet er zijn. Strandopgang is mooi vlak.
Organisatorisch; ik neem prikpaaltjes mee en leg deze op stal, zodat die door Lizet meegenomen kunnen worden. Zelf kom ik met de fiets met paard.
Het leek ons leuk om tussen de ochtend en middaggroep een moment te plannen voor een foto met de gehele groep.
Nu alleen nog duimen voor droog weer.
Myca
Geplaatst: 13-10-13 16:03
Wat doen we eigenlijk als het volgende week weer zo regent? Onze mooiste regenpakken & paraplu's mee, of toch maar verschuiven?
Waarschijnlijk vertrekken we zaterdags naar Engeland voor een week. Dan gaat het mij dus niet lukken om met mijn paard te komen. Weet niet of er nog reserves zijn, anders kan ik ook kijken of iemand anders mijn plek kan invullen.
Ik zal duimen voor droog weer. Gisteren was het te nat om een paardje op de foto te zetten vooral is input van mijn Workshop Lightroom. Dus als alternatief maar even snel de studio opgezet.
Ik heb Pink87 een pb gestuurd dat ze welkom is aankomende zondag, maar als Dendrofleur echt niet kan, dan komt er weer een open plek in het schema! En inmiddels ben ik door de reserve's heen.