Kom er net achter dat ik ook op de lijst sta, had er niet meer op gerekend na de laatste plaats met stemmen. Moet eve kijken of ik het nog rond krijg. Mijn paard mag ivm herstellende peesblessure niet aan de longe en niet in het zware zand draven. Mijn draad en paaltjes heb ik uitgeleend, aangezien ik niet meer op deelname had gerekend.
Graag hoor ik of er een paddock komt, alleen voor portretfoto's wordt het wel een hele onderneming
Oproepje: zijn er mensen die draad en paaltjes hebben?
Prince
Geplaatst: 26-07-13 22:07
Ik heb vier paaltjes en lint. Ga morgen denk ik nog vier paaltjes kopen. Hiervan kan dan 1 plek gemaakt worden. Hoop dat er nog meer mensen zijn met paaltjes en lint.
Ik & channiiiej zullen rond 19 uur aanwezig zijn, ik hoop dat iedereen rond een uurtje of half 8 aanwezig is.
gr_roos
Geplaatst: 26-07-13 22:48
Ben niet zo bekend in Castricum, hebben jullie een adres van de parkeerplaats? En mag je daar met een vrachtwagen komen (geen bestelbusje, 8 meter lang)
Linsey1998
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-13 22:57
Informatie voor Zondag: We verzamelen om half 8 bij het strand opgang in castricum, ik zal daar staan te wachten samen met channiiiej. rond een uurtje of 8 zullen wij het strand opgaan, misschien sommige fotografen al eerder zodat we eventjes met zijn allen de paddock op kunnen zetten.
Info voor de modellen: * zorg ervoor dat alles netjes schoon is. * Bedenk van te voren wat je gaat meenemen. * heb je vervoer geregeld? * Heb je nog een hulpje/Groom nodig? zoja probeer die dan te regelen.
Info voor de fotografen: * Heb je vervoer geregeld? * zijn je accu's vol? * lenzen netjes opgepoetst?
Informatie na afloop: * je krijgt van de fotografen 5 a 15 foto,s geleverd, meer mag natuurlijk altijd. deze zul je ontvangen in een digitaal bestand, deze foto,s zijn te gebruiken voor bijvoorbeeld: Bokt, facebook, twitter etc. Voor het afdrukken kan je contact opnemen met de desbetreffende fotograaf zodat je de foto kan nabestellen op groot formaat. Deze kan je dan gebruiken voor het afdrukken.
Ik hoop dat deze informatie goed is? weet je iets niet of wil je nog iets weten kan je altijd eventjes contact opnemen.
Linsey1998
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-13 22:59
gr_roos schreef:
Ben niet zo bekend in Castricum, hebben jullie een adres van de parkeerplaats? En mag je daar met een vrachtwagen komen (geen bestelbusje, 8 meter lang)
Ik hoop ook op mooi weer! Het weerbericht is wel veranderd maar er staat dan alleen een zonnetje van 10 tot 7.. Daarna wolkje met zonnetje en vanaf 7 uur wolk Ben bang dat dat allemaal niet meer veranderd eigenlijk.
Kleine aanpassing, omdat hamsterfan & NathalietjeB heel graag bij elkaar wilde
haha is dat zo ??? ik heb er niks over gezegd hoor volgens mij haha ...maar mij maakt t echt niet uit met wie ik fotografeer ik hoop enkel op goed weer de weersvoorspelling is nou niet bepaald fijn
weet iemand trouwens of er betaald moet worden op t grote parkeerterrein bij t strand?? of parkeren we bij t johanneshof??of heb ik daar nou over heen gelezen??
Parkeren bij Johanneshof is nog een flink end lopen! Het is tot 8 uur betaald parkeren, was geloof ik €4,- vorige keer
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 27-07-13 12:30
Het parkeerterrein is inderdaad betaald parkeren. Als je na 6 uur komt is het 4 euro parkeergeld.
K_im
Geplaatst: 27-07-13 12:32
We kunnen ook met de fotografen bij johanneshof verzamelen en vanuit daar met 2 auto's naar het strand en de kosten delen? Voor de paarden wordt dat denk ik moeilijk, om bij Johanneshof te verzamelen.
Volgens mij is het tot 8 uur betaald parkeren, dus dan kom je op max. 4 euro per kaartje. Valt wat mij betreft nog wel mee, maar mocht er toch iemand mee willen rijden vanaf Johanneshof kan dat. Volgens bovenstaande link kun je wel enkel contant betalen, dus let wel op dat je cash meeneemt!
Laatst bijgewerkt door K_im op 27-07-13 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt